På vej til brunch…

Cardigan: Gosha, body: Vila, nederdel: H&M, sko: Shoe Biz

I får lige et lynhurtigt foto af dagens outfit, hvor jeg er på vej ud ad døren for at tage til brunch hos noget af min kærestes familie. Jeg skal da lige love for, at påsken står i familiens tegn! 😀

Cardiganen er en ældgammel sag, jeg fandt under en blazer i mit skab (…og jeg har altså lige ryddet op?!), men synes egentlig den er meget fin.

4 responses to “På vej til brunch…

  1. Ih hvor er du fin i dag! (:

    Jaa, det er altid dejligt at finde en brugbar gammel sag i skabet, det er næsten som at få “nyt” 😀

  2. Tina Caritas

    Hej Sofie..

    Du ser super fin ud i det tøj 🙂

    Rigtig god dag.

  3. Jeg synes rigtig godt om din blog, er inde på den hver dag (:
    Fint outfit i dag!

  4. Det virkeligt et SUPER sødt outfit! 🙂

Skriv et svar

