Min mors gamle halskæder…

Med i sommerhus havde min mor taget nogle halskæder med fra “smykkeskuffen” derhjemme – I ved, sådan en, hvor alle mulige smykker roder rundt oven i hinanden og filtrer sammen!😀

Jeg valgte disse fire halskæder ud – synes de er meget fine!

2 responses to “Min mors gamle halskæder…

  1. Jeg elsker den lange sølvhalskæde! Man kan bare nærmest altid finde noget i sin mors smykker🙂

    – Anna Sofie
    http://annasofiescloset.blogspot.com/

  2. Jeg prøver forgæves at lokke min mor til at jeg kan overtage hendes super lækre ravkæde. Jeg har ikke givet op endnu😉

Skriv et svar

