These shoes are made for walking

Vagabond Korcula til 399 kr.

…og det er altså gået op for mig, at jeg har brug for sådan et par! 😀 Jeg ejer faktisk ikke ret mange par sneakers, og de få jeg har er ret elendige at have på i længere tid (det indrømmer jeg!)

Først overvejede jeg et par Converse (som jeg faktisk heller aldrig har ejet et par af), men de her er nok mere mig, tror jeg.

Hvis I ikke allerede har set Vagabonds SS10-film, så kan I se den her:

16 responses to “These shoes are made for walking

  1. Ej hvor er de fine Sofie 🙂

  2. Hvor er de fine! – dem gad jeg godt have (:

  3. De er så lækre! 🙂
    Ved du om man kan købe dem over nettet nogen steder?

  4. stinsoglullu

    De er så fine. Har dog kun set dem i sorte. / Stina

  5. Jeg holder med resten! De er fine! :)www.minmode.wordpress.com

  6. Jeg leder og jeg leder efter de sko. jeg kan bare ikke finde dem. Hvis der er nogen, der ved hvor de kan købes i en str. 39 så sig til !!! :))

    – På forhånd tak.

  7. NØJ, en dejlig video! og fin ny header 🙂

  8. De er bare fine ja, jeg har dem selv i sorte og skal helt sikkert også have dem i beige 🙂 Vi får dem i butikken, hvor jeg arbejder i uge 15 😀

  9. Vi har Koncula i sand i Riis sko -Galleri K – ring til os 3315 3344 eller skriv riissko@riissko.dk
    kh,G

    • Ja, det ved jeg. 😉 Det var mig, der var inde og købe dem i går i en str. 38. Vil lige sige til andre, at de er ret store i størrelsen. 🙂

  10. fin video! og fine sko! dem må jeg altså have tror jeg 😉

  11. mette thøstesen

    Ved I om disse sko kan købes i jylland nogen steder ..? 😉 I den lyse farve..? Forhandles de ikke i Bianco..?? 🙂

  12. Hvilken størrelse bruger du da normalt, sofie? 🙂 (du skriver nemlig at de er store i størrelsen)

Skriv et svar

