Random fra sommerhuset

Jeg er meget koncentreret om det dersens Wii…

Havudsigt

Mine søde (og små-tossede) forældre

Min kærestes debut på bloggen!!

Alternativ fish’n chips

Dejligt forårsvejr

Hjemmelavet pizza på pizzabagesten i grill

Jeg ville bare lige give lyd her fra sommerhuset, hvor vi hygger os! 😀 Tiden går med havearbejde, gåture ved stranden, mad og godt selskab. Skønt!

Vi har uddelegeret opgaverne i familien, så vi hver især skal lave mad en aften. Min søster og hendes kæreste stod for maden i går, hvor menuen bød på alternativ fish’n chips, og i dag var det så min kærestes og min tur, hvor vi lavede pizza bagt på grill. Virkelig godt!

Og så får I noget af min familie at se for første gang – spændende. 😉

Jeg håber I nyder påsken!

8 responses to “Random fra sommerhuset

  1. Mhhh, hvor ser det skønt ud 😀 God påske smukke Sofie.

  2. Det ser simpelthen så hyggeligt ud! Dejlig påske til dig 🙂

  3. hot mad, hot boyfriend 😉

  4. Det ser hyggeligt ud. Synes nok det var dig jeg så i dag her på landet. Skøn blog:)

  5. Fransesca: Mange tak, og i lige måde!

    Ida: Ja, det er slet ikke så tosset. 😉

    Nicoline: Åh, man kan da heller ikke gå i fred nogen steder. 😛

  6. ser rigtig hyggeligt ud, din tur i sommerhus 🙂 Og ja, de ser da lidt skøre ud, de forældre (men kun lidt)..
    Hilsen,
    Iryna

  7. Hvor ser det hyggeligt ud – lækker mad og lækker mand 😉

Skriv et svar

