But why?!

Hvorfor er det nu lige, at kollektionsprøver kun bliver lavet i str. 37?! Hvem fanden bruger overhovedet str. 37 nu til dags?!😀 Skoene er fra Vagabond og kan findes hos Riis Sko, men kun i str. 37 (skal jeg lige skrive det igen? Str. 37!). ÆV! Jeg tog ellers gerne imod både de lyse og de hvide. Og de sorte, hvis det endelig skulle være.

Hvis du vil have updates på nyheder fra Vagabond m.fl. hos Riis Sko, så kan du melde dig til gruppen på facebook her.

9 responses to “But why?!

  1. Jeg hater altså også imod kollektionsprøver, der kun laves i str. 37, æææv! De er så lækre!

  2. Hehe, jeg er faktisk en str. 37, men de der sko ville jeg hverken eje eller have, om så de blev smidt i nakken af mig!😉

  3. Hehe mine fødder er ikke vokset siden jeg var 9 år, så jeg bruger stadig str 36🙂
    Men hey Sofie, kan du ikke prøve at lobbye lidt? Hvem ved.. måske Vagabond kan overtales til at ændre deres kollektionsprøve-størrelser🙂

  4. Jeg bruger også 37🙂 – Men jeg tror ikke de der sko ville klæde mig.

    – Hvilken størrelse bruger du selv, Sofie?

  5. Anna: Ja, det er altså uretfærdigt!

    Kammerknas: Haha, sådan er vi jo så forskellige!😀 Du måtte godt kaste dem videre til mig.😉

    Anne: Tvivler på, at mine fødder vil få Vagabond til at ændre størrelsen på deres kollektionsprøver. Desværre!😉

    Sidsel: Jeg bruger str. 38 eller 39, afhængig af hvilken sko der er tale om. I stiletter, sandaler osv. bruger jeg 38, men i gummisko og støvler bruger jeg 39.

  6. Det er fordi INGEN piger har større fødder end 37! (jeg har 39)

  7. Nej hvor er de fine? Hvor er de til at få fat på henne? Og til hvilken pris?🙂

  8. Vi har stadig få par tilbage i rød, sort og hvid! Kh,Gitte – Riis sko – Galleri K

Skriv et svar

