Så’ det påske!

Teknisk set begynder påsken jo først i morgen, men man kan jo lige så godt tage den lidt på forskud! 😀

Jeg er taget i sommerhus med min dejlige familie – det er altså essensen af hygge for mig! Der er mange, der ikke kan forstå, at jeg gider at bruge weekender og ferie sammen med min familie, men jeg synes simpelthen, det er så hyggeligt.

Da vi kørte fra København øsede regnen ned, men her har solen skinnet siden vi ankom, jæææh!

Jeg håber I skal lave noget spændende i påskedagene – efter trafikken på bloggen at dømme i dag, så er de fleste gået på ferie! 😉

5 responses to “Så’ det påske!

  1. Forstår dig fuldt ud, elsker også at tilbringe tid med familien .. I morgen tager jeg med hele familien og min kæreste til BErlin. Der findes ikke noget bedre end familiehygge 😀

    God Påske ..

  2. Solen er også kommet rimelig meget frem her i København, må man sige.. man kommer rigtigt i forårshumør 🙂

  3. Åh, jeg får altså helt sommerkriller i maven af det skønne billede der – jeg vil have sol og varme nu nu nu!
    God påskeferie 🙂

  4. det er sådan et rigtigt sommerbillede, det dér 🙂

    god påske til dig!

    http://www.xno3.blogspot.com/

  5. jeg skal også tilbringe resten af påskeferien med familien i sommerhuset, dog kommer en af mine veninder på besøg. det er virkelig kvalitetstid for mig. elsker det! 🙂

Skriv et svar

