300310

Jakke, top og sko: H&M, jeans: Gina Tricot, halskæde: Secondhand

Så kan I lige få at se, hvad jeg har på i dag! Yderst interessant.😉 Jeg tror det er første gang nogensinde, at jeg har sko med hæl på på arbejde. Pyyyh, det var altså også lidt svært at cykle i dem. For jeg er altså sådan én, der ræser afsted! :D Ha’ en god tirsdag!  

18 responses to “300310

  1. Du ser rigtig fin ud… Jeg har selv lige købt at par Gina trico jeans, og de sidder rigtig godt, og så er de jo billige (159 red.). Jeg har ellers altid kun været til dyrer jeans….😉

  2. wuaw flot blazer. Hvor meget har du givet for den?

  3. flot, flot, flot🙂
    godt du beholdte blazeren!

  4. Waaaauw! :O
    Loving your look today!!

  5. Just discovered your blog, it’s great🙂

  6. Hvor er det bare godt klaret at kunne få noget så simpelt til at se så fantastisk ud! Er helt forelsket i det sæt! Hvornår købte du blazeren?🙂

  7. Helle: Jeg gav 299 kr. for den. Skrev et indlæg om den for ganske få dage siden.

    Anna Sofie: Som sagt lavede jeg et indlæg om den den anden dag, hvor jeg netop havde købt den.

    Og tak til jer andre!🙂

  8. Den er altså superflot, blazeren. Mit ansigt så sådan her ud da jeg så halskæden første gang: :S. Men den er jo rigtig nice.

  9. Det der med at ræse afsted… Jeg har nu overhalet dig engang😉

    • Haha, har du?😀 Så må du altså godt lige ringe med klokken og sige hej!😉 Synes det er vildt sjovt at “folk” kan genkende mig. Men jeg synes nu altså altid at jeg ræser.😉

      • Der er bare et eller andet grænseoverskridende i lige at råbe “Hej Sofie” midt i myldretiden, men vil da gøre det næste gang🙂
        Søtorvet/Gothersgade ca. kl. 8, right?

      • Haha, gør det endelig!😀 And that would probably be me.😉

  10. Meget pretty og stilrent.. lige mig.. Dejligt mix af sort/hvid..

  11. Elsker dette outfit. Rene linjer. Enkelthed.

    Dette er min første kommentar herinde, synes du virker rigtig sympatisk Sofie og er vild med din ligefremme facon. Alt i alt, et dejlig blog at læse og klart en af de mere personlige, uden det bliver påtaget. Madindlæggene er fabulous!

    Digger de der sko fra H&M! Købt for nyligt? Må have.

    Venligst
    Mia

    • Hej Mia! Det er jeg sørme da glad for at høre – tak!🙂 Skoene er fra H&M (har skrevet flere indlæg om dem tidligere), og de er ret svære at få fat i, desværre. De koster ellers kun 179 kr.😉

  12. wow tatal nice outfit!

Skriv et svar

