Dyr vs. billig: Denimskjorte

Chloé vs. Topshop

Ja, der er da vist nogen, der er blevet inspireret! 😀 Jeg er ikke så tosset med de dersens strygemærker i det hele taget, men hvis du er det, så kan du finde skjorten fra Topshop her til 265 kr.

9 responses to “Dyr vs. billig: Denimskjorte

  1. JEg synes den er rigtig fin, jeg kan god lide det rå udtryk den har….

    http://paige55-dreyer.blogspot.com/

  2. louisesejersboel

    Super cool skjorte – strygemærkerne giver en ret fed effekt 🙂

    – Louise Sejersbøl

  3. Har absolut intet med dette indlæg at gøre – beklager Sofie!!
    Men, hvordan ser du, hvad folk har søgt på og er kommet frem til din blog? Statcounter? I så fald, hvorhenne på den side ser du det :P?

  4. Jeg tror nu ikke, at det er strygemærker. Min veninde og jeg har ‘lavet’ en skjorte på samme måde ved at blege skjorten, mens den stadig havde brystlommerne på. Da vi så fjernede dem, var der mørkere under, da farven ikke var trukket helt igennem der. 🙂

  5. Louise x2: Godt I kan lide den! 😉

    Katrine: No worries. 🙂 Jeg ser det bare på den statistik, der er tilknyttet WordPress på mit Dashboard. Kan ikke se det på Statcounter lige umiddelbart – men jeg har nu heller ikke ledt. 😉

    Helle: Du har da garanteret ret! 🙂 Godt jeg ikke er designer eller det der ligner. 😛

  6. Ah, det må være et plugin du selv har installeret? 😛 Kan jeg måske få dig til at se, hvad det hedder? Eller var det på din blog til at starte med? 🙂

  7. Jeg synes selv skjorten er fed og det med styrgemærkerne/afblegningsmærker er ret så cool, men igen er det ikke noget for mig. De “originale” med lommer frister mere (:
    Ikke for at være frøken negativ 😀

    Bukurije
    http://liloemini.blogspot.com

  8. Katrine: Ja, det var der til at starte med, så det er ikke noget jeg selv har lavet.

    Valentina: Thanks…

    Bukurije: Hehe, jeg er skam enig, så vi kan være negative sammen! 😉

Skriv et svar

