Fredagens køb #2

Buksedragt: KitschBitch, sko: H&M

Jeg lovede jo lige at vise jer den anden ting, jeg købte på loppemarkedet i fredags, nemlig denne buksedragt fra KitschBitch i ægte silke til 200 kr. Den kommer ikke helt til sin ret på billederne, ikke mindst fordi jeg lider af søndagssyndrom uden makeup i ægget, men også fordi jeg fik stillet mig med vinden i ryggen, så jeg kom til at ligne Michelin-manden!😀 Se bare her, haha:

Jeg skulle nok alligevel ikke have kværnet så meget kage!😛

8 responses to “Fredagens køb #2

  1. sarahloevschall

    Den er da bare fed den der buksedragt!:-)

    – Skoene har jeg længe ville have, har bare ikke fået taget mig sammen til at købe dem.. endnu;) .
    Fandt dem faktisk i orange her den anden dag..

  2. Nuj den er lækker!!
    Hahah ja du er lidt rund på det sidste billede..
    Sjovt du har det med også!!🙂

  3. godt med lidt god humor på en trist søndag🙂 ..og fed buksedragt.

    http://www.whybadhairday.wordpress.com

  4. skoene er ikke længere at finde på h&m’s webshop😥 nogen der ved om de er lette at finde i butikkerne??

  5. Tak allesammen!😀

    Camilla: Nå, mon ikke de kommer igen – de kan jo alligevel først blive leveret om tusind år. Efter hvad jeg har hørt (og oplevet), så er de stort set umulige at opdrive nogen steder.😉

  6. Vildt vildt VILDT fed buksedragt!

  7. hvor er den cool!🙂
    – man ja det ser godt nok spøjst ud med al den vind haha😉

  8. VIRKELIG lækker buksedragt..!!

Skriv et svar

