Så er der nyt på salgsbloggen!

Pyha, det tager altså lang tid at lave alle de salgsannoncer, så nu håber jeg, at jeg kan få solgt lidt!😀 Min kæreste var begyndt at brokke sig over, at jeg havde taget alt hans plads i skabet og at vi ikke havde flere tomme bøjler tilbage (og han havde ikke engang opdaget, at jeg var begyndt at hænge mit tøj i flere lag på hver bøjle), og så er det vist på tide at sælge lidt ud.

Jeg har lavet en separat salgsblog, da det er nemmere at holde styr på budene på den måde. Hvis I har lyst til at byde, så smider i bare et bud i kommentarfeltet på den givne annonce. Og I skal kun byde, hvis I mener det, ellers kommer jeg sgu efter jer!😉

Klik her for at gå til salgsbloggen eller brug linket til højre eller i fanebladene under “Salg”.🙂

Skriv et svar

