Loppis

Efter arbejde var jeg et smut forbi Øksnehallen, hvor der i denne weekend bliver afholdt loppemarked (læs evt. mere her, hvor du også kan købe billetten til 60 kr.)

Jeg har ikke været til det før, og jeg var måske en lille smule skuffet. Der var slet ikke så mange stande som jeg havde forventet – det virkede som om kun halvdelen af hallen var fyldt!

Ikke desto mindre fandt jeg hele to ting, jeg hapsede med hjem – dem får I at se en anden gang!

Min kæreste er nemlig taget til Berlin med nogle venner, så jeg har ingen til at agere fotograf i disse dage, desværre. Alle mine veninder er enten syge, optaget eller i det mørke Jylland, så min weekend bliver yderst stille og rolig. Nogen gange er det altså lidt ensomt at være tilflytter til en fremmed by!🙂

Nå, nok fra mig – jeg vil smutte over i Kvickly og købe lidt frugt. God weekend til jer alle!

Skriv et svar

