For 50 kr. frugt senere…

Noget godt er der ved at være alene hjemme – man behøver ikke at dele! 😀

PS: Er I klar over hvor godt sådan et granatæble smager?! Det er jo helt vildt!

12 responses to “For 50 kr. frugt senere…

  1. sarahloevschall

    Uh ja! 😀
    Granatæble smager SÅ godt! – Bliver nærmest helt misundelig, at du skal sidde og have sådan noget!:D

  2. Hvor ser det godt ud!

  3. Det smager psykopat godt – jeg elsker det VIRKELIG :D!

  4. Granatæble er bare det bedste! I min lokale Irma kan man heldigvis tit få to for en flad tyver, og jeg står nærmest klar ved hylden, når de sætter skiltet frem ;-D

  5. De smager skide godt! Jeg har dog aldrig fundet ud af at “disekere” sådan et granatæble. Kunne man evt få en guide, Sofie? 🙂

  6. Hæhæ, kan høre jeg ikke er den eneste med de lyster! 😉

    Louise: Det er faktisk også første gang jeg “tilberedte” den selv, men jeg skar den bare over med en skarp kniv og “skrabede” kernerne ud. Og så skal man vistnok undgå de der hinder, ligesom når man spiser grapefrugt. Håber det kunne hjælpe! 🙂

  7. Man skærer kun et tyndt snit i skrællen på granatæblet – ellers skærer man i kernerne.
    Derudover vrider man de to dele fra hinanden, så alle kerner forbliver hele.
    For at få kernerne ud kan man f.eks. bruge en trærøreske til at “slå” på oversiden af granatæbler. Så vælter de små kerner selv ud.
    20 kr. er da egentligt dyrt for 2? Hos min grønthandler giver jeg 4-5 kroner for et styk.

  8. Line: Åh ja, det er selvfølgelig nok smartest ikke at skære kernerne over. Det må jeg huske til næste gang! 😉 Jeg gav i øvrigt en tier for et styk. 🙂

  9. Lækkert!
    Der skal handles masser af frugt ind imorgen..
    Sån en portion der med hjemmelavet müsli er virkeligt også lækker morgenmad..

  10. Hvad smager de af?? 🙂 Kan du sammenligne med en anden frugt?

    • Uj, det er godt nok svært. Det er små kerner man spiser, så de knaser lidt indeni, men den frugt jeg umiddelbart kan komme på er modne kirsebær, selvom det ikke helt smager som dem. 😉

  11. Hvor ser det lækkert ud! : D

Skriv et svar

