Blå negle

Meget sigende overskrift, ik’? 😉 Nå, men jeg købte denne blå neglelak i H&M i går (surprise!) Den fandtes også i en grøn udgave, men den var selvfølgelig revet væk. Jeg er nu godt tilfreds med denne!

Den var nem at lægge på, men selvfølgelig havde jeg ikke tålmodighed nok til at vente til den var helt tør – hvornår lærer man det mon?!

4 responses to “Blå negle

  1. WAUW! Hvor er den bare fin 🙂

  2. Den er såå fin. Jeg får også lyst til at lægge en funky lak på (:

    Bukurije
    http://liloemini.blogspot.com

  3. Ej en dejlig farve 🙂 SOMMER!!

  4. Sikke en fin farve! Og jeg lærer i hvert fald aldrig at vente!

Skriv et svar

