To keep or not to keep?

Piger, I må lige hjælpe mig. Jeg købte denne hvide blazer i H&M i sidste uge, men nu er jeg blevet i tvivl. Ja, den er flot, men jeg tror ikke rigtig jeg vil få den brugt. Og så har jeg endda fundet en plet på den, så det skal kun være hvis jeg kan finde den samme uden plet, hvilket jeg tvivler lidt på. På den anden side vil den være et godt alternativ til min sorte og grå blazer, og fin til sommerens lyse tøj!

Så hvad siger I? To keep or not to keep?

38 responses to “To keep or not to keep?

  1. Jeg sys den rigtig fin i hvid, men hvidt tøj bliver hurtig meget beskidt. Hvis det var mig, så ville jeg ha’ at den var mere oversize…
    Jeg håber du finder ud af det 😉

    http://paige55-dreyer.blogspot.com/

  2. Hej Soffe!

    Synes altså, at den er virkelig sej og klæder dig godt! Du må sige til, hvis du finder en til! 😀

  3. Synes du er super flot i den .. Og rigtig lækker her til sommer ..
    Men vil give Louise ret, hvidt bliver hurtigt beskidt ..

    Men hold da op den klæder dig 🙂

  4. Den er virkelig virkelig flot! 😀
    Synes du skal beholde den, og den klæder dig rigtig godt.
    jeg har selv en hvid blazer, og ved hvor hurtig den bliver beskidt.

  5. Louise Sophie

    Helt sikkert beholde 🙂

  6. Super fed jakke, synes det er sjældent man kan finde noget fedt i hvid der ikke får en til at ligne en konfirmand 🙂 KEEP IT!

  7. Synes også den er vildt lækker..
    Du sender den bare videre hvis det er ik? 😉

  8. Den er en keeper! Du ser smuk ud i hvid og tænk på sommeren hvor den er perfekt 🙂

  9. To keep! Du ser fab ud Sofie! 🙂

  10. KEEEEEEPPP!

  11. Keep!

    …Hvis det over sommeren blir helt nødvendigt, kan blazeren maskinvaskes på koldt program, med pletrens, i en vaskepose, og så bøjletørre. Den har ikke godt af det, men den overlever og blir pæn igen.

  12. To keep! Den er virkelig fed! og den ville også kunne bruges til en masse fine tider, som bryllup, dåbe og til fødselsdage..hvis du ikke beholder den, så vil jeg meget gerne have/købe den!!!

    http://www.mathildeswonderland.blogspot.com

  13. Den er SÅ fin Sofie!
    jeg forstår dig dog godt mht at du er i tvivl om du vil få den brugt…
    sådan har jeg det selv med hvidt (og rødt) tøj..
    men fin det er den altså!!

  14. Not a keeper !! 🙂

  15. Jeg ELSKER den. Den kan du sagtens beholde! Den klæder dig rigtig godt!

    🙂

  16. Keep it! Den ser fantastisk ud på dig, og i dette vejr er det jo bare endnu bedre. Men jeg kender godt det med, om man nu kommer til at bruge det. Men det håber jeg virkelig du gør:)

  17. Det er helt klart en keeper! Den klæder dig simpelthen fantastisk… Men det er selvfølgelig ærgeligt, hvis du ikke får den brugt 🙂

    – Sidsel. http://www.lessbandthanbeat.blogspot.com

  18. sarahloevschall

    Synes 100% også at du skal beholde den!:-)
    Den er super fed..
    – Og så kan pletten sikkert også vaskes af? 😉

  19. Du er super smuk. Helt klart en keeper!

  20. behold den!!! som mange af de andre også siger, så ser den fantastisk ud på dig. den er virkelig virkelig flot. jeg er også på udkig efter en hvid blazer.

  21. Jeg elsker den, men hvid er måske en dum farve..!? Jeg synes nu nok du skal beholde den 🙂

    infashionwetrustblog.blogspot.com

  22. Keep it girl!
    Man skal da ikke tænke over om man spilder på sit tøj – enten kan det vaskes eller også kan man få det renset!!

  23. hej sofie.
    jeg syntes det er rigtig pæn også nu når vejret klare op, er det da den solens stråler vil lyse på først! 😀 den klæder dig også helt vildt godt! BEHOLD DEN!

  24. louisesejersboel

    Hej! Jeg er helt vild med din blog 🙂 Jeg synes helt sikkert også, at du skal beholde blazeren! Farven står godt til dig.

    – Louise Sejersbøl

  25. Hvordan kan du overhovedet være i tvivl Sofie?????

    KEEP for faen!! 🙂

  26. it’s a keeper, helt klart! H&M siger du? 🙂
    /C.
    http://cravionista.wordpress.com

  27. Hold da op, jeg skal da lige love for, at det var noget der kunne få jer til tasterne! 😀

    Der er overvældende mange der har sagt at den er en keeper – og det tror jeg faktisk også det ender med! Var nemlig inde i H&M i dag, og så havde de en str. 36 tilbage som jeg fik lagt til side, så i morgen skal jeg ind og bytte over. 🙂

    Og der var faktisk endnu en tilbage da de lukkede i str. 36, så skynd jer at løbe til den store H&M i morgen! 😉

  28. Hvad skulle du af med for den??
    Jeg har lige købt en for over 1300 kr, suk også laver H&M en “billig” version. suk 😉 Men sådan er det jo desværre engang imellem.
    Men helt klart en keeper fra min side os. Den er perfekt til sommer, og hvis du er i tvivl om stylingen så lur Stelle Mcartneys SS10 kollektion.

    • Ih, det var da også irriterende, men sådan er det jo med de der highstreet-kæder! 😉 Jeg gav 299 kr. for den – normalt kostede den 399 kr., men H&M kørte jo med tilbud på jakker i sidste uge. Tror da lige jeg vil kigge Stellas kollektion – tak!

  29. Den er rigtig flot på dig – behold den, hvis pletten ikke generer dig for meget. Ellers skulle du måske prøve og bytte den?

    http://scarlettswonderland.blogspot.com/

  30. Jeg synes den er mega fed! Helt klart behold den, den vil jeg godt nok også gerne have fandt i 🙂
    http://annasofiescloset.blogspot.com/

  31. To keep!

  32. Ej, hvor er den fed!
    Jeg har simpelthen søgt med lys og lygte efter en hvis blazer, som ikke koster en million, og du har jo fundet den perfekte!
    Jeg må lede i h&m.. hvilket mærke er det? Trend, Divided, alm. H&M eller?
    Jeg er meget, meget interesseret 😀

Skriv et svar

