Tænk hvis man vandt…

Det gør man jo bare ikke! Jeg faldt i og købte ovenstående i dag. Faktisk min første Lotto-kupon nogensinde!

Mig: “Jeg skal bede om sådan en Lotto-kupon.”

Kioskdame: “Skal det være en Onsdagslotto?”

Mig: “Æhh… Måske? Det tror jeg nok?”

Kioskdame: “Skal det være med joker?”

Mig: “Hmm… Okay?!”

Kioskdame: “Det bliver halvtreds kroner.”

Mig: “Nå ja, så skal jeg også bede om to skrabelodder.”

Dame bagved mig i køen: “HÅHÅ, så må vi da virkelig håbe du vinder!”

(Ja, hvorfor helvede skulle jeg ellers bruge penge på det lort?! Dumme dame.)

Jeg vandt ikke en disse på skrabelodderne (selvom jeg altid ser mig selv i den sidste scene af Charlot&Charlotte ved Verdenskortet – remember?), og jeg har endnu ikke tjekket Lotto-tallene. Æhh… Hvor gør man lige dét? Manner, det er altså svært, det her! Tror da pokker der aldrig er nogen der vinder…

13 responses to “Tænk hvis man vandt…

  1. Hæhæ, af samme grund køber jeg ikke lotto-kuponer, tror virkelig ikke jeg kan finde ud af det😛 Og sikke en træls dame!

  2. Er det ikke noget man tjekker på text-tv eller noget? Eller er det hende damen med kuglerne i tv?…ha ha det lød helt forkert!!
    Held og lykke med det ihvertfald🙂
    Nå, havde egentlig tænkt jeg ville spørge om du ikke ville lave et indlæg (jeg kan stadig ikke med det ord!) eller noget om rejser, du har jo været i Australien, og har jo vist lidt billeder, men måske du kunne fortælle og vise lidt mere?
    Anyways, tak for masser af inspiration, du virker rigtig cool🙂

    • Tjoooh, det er også sådan noget jeg er ude i. Min kæreste har dog fundet ud af, at man kan tjekke dem på nettet!

      Jo, jeg kunne da godt overveje at lave et indlæg om Australien og New Zealand, men det er jo nok ikke så mange det er interessant for.😉

  3. du går ned i butikken, og så tjekker de den for dig🙂 held og lykke!

  4. Det nemmeste med en lotokupon er at gå ned i en kiosk eller lignende, så kører de den igennem en maskine, som fortæller dig om du har vundet eller ej.
    Så er man også sikker på at man ikke har kigget forkert og er gået glip af flere millioner😉

  5. Hmm, mine svar røg da vist ind lidt sjovt, håber I kan tyde det!😉

  6. Lotto er den største synd, for hvem vinder egentlig? Kender ingen – absolut ingen – der nogensinde har vundet mere end 50 kr. ;o(

  7. Jeg kender en der har vundet en million kroner – 2 GANGE !!! Snyd altså !! Good luck !

Skriv et svar

