Jeg havde svoret…

…at jeg aldrig ville iføre mig denim på denim, men hvad sker der så? Jo flere gange man ser det i modebilledet, jo pænere kommer det til at se ud. Og således har jeg iført mig dette:

Skjorte: Gina Tricot, top og bh: Monki, jeans: H&M

Hvad bliver det næste? Kitten heels?! Åh gud, det gør det garanteret! Lige nu synes jeg bare sådanne hæle er ækle.

Nu vil jeg hoppe af sted til noget fælles interview med nogle af de andre bloggere og de søde antropologer-to-be fra den anden dag! Vi blogges!😀

13 responses to “Jeg havde svoret…

  1. Hejsa🙂

    Ved ikke lige hvor jeg skal skrive det her, men fandt din blog i går, og hvor er den bare super god. Den ryger op i toppen af min blogliste.

    Hav en skøn dag.

  2. Jeg synes, det ser rigtig godt ud, men jeg har virkelig svoret det samme. Denim og denim kan så super fedt ud, men jeg tror bare ikke, det blir på min krop😛

  3. Denim på denim er okay, kiddenheels tror jeg forbliver et no-go… Vi er for glade for lange stænger…!

  4. Og du ser skide godt ud i det😀

  5. Er det dumt hvis man spørger hvad kiddenheels er?

  6. Synes det ser super fedt ud. Er selv den type der ender med at tage den ene denim-del af, og bytte det ud med noget sort, men du kan jo absolut bære det der!

  7. Pyha, godt at I ikke synes det ser tosset ud!😀 Så er jeg da ikke den eneste, der er blevet lokket med af bølgen. Det er altså mærkeligt, at man først synes en eller anden tendens er håbløs, men lige så langsomt vænner man sig til den og ender selv i den.

    Amalie: Niks!😉 Ingen dumme spørgsmål her, men en hurtig Google-søgning kunne nok have hjulpet dig.😀 Tjek her: http://images.google.dk/images?q=kitten%20heels&oe=utf-8&rls=org.mozilla:da:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=da&tab=wi
    Det er altså en bestemt slags hæl, sådan lidt lille og spids – minder mig om de glade 90’ere!

  8. Du rocker da denim-on-denim tendensen!🙂

  9. Jeg havde det på samme måde med denim på denim og denim skjorter, men jeg har også iført mig et lignende outfit, det er ren hjernevaskning😀

    Chris/wemaketherules.wordpress.com

  10. Jeg havde forsvoret det samme, men fandt også mig selv for nyligt i denim all over… eller i hvert fald jeans og denim skjorte😉

    Men så længe der ikke går Britney/Justin i den, går det nok😉

  11. haha, jeg har selv samme fordomme om denimskjorter…. er ikke hoppet i endnu, men havde på den anden side også mine fordomme om blazere engang..og se mig nu!
    Jeg synes i hvert fald det ser godt ud til dig.
    xx

  12. Tak tak tak allesammen!😀 Kan høre at jeg godt kan begive mig ud i offentligheden iklædt denim fra top til tå!😉

Skriv et svar

