Brilleabe

Hæ, min kæreste var i går i Synoptik for at få rettet sine Rayban-solbriller ud som en eller anden idiot havde sat sig på (Hvad?! Om det var mig? Neeeeeej da! :D), og imens hyggede jeg mig så med at prøve briller.

Vidste I godt, at de havde sådan et såkaldt fotospejl, hvor man kan tage billeder af sig selv og sende dem til sin mail? Det er da vildt smart, når man står og skal vælge mellem et hav af briller – så kan man lige knipse et billede, sende det til sin mail, og lade folk omkring sig stemme på hvilket par man skal vælge.

Jeg har dog allerede et par briller, så det er ikke aktuelt for mig lige nu – ville nok heller ikke have råd til sådan et par fancypancy D&G-briller! Men smart ser jeg ud.😉   

9 responses to “Brilleabe

  1. Hej Sofie,

    ser meget fedt ud, de der briller og overvejer selv at blive “brilleabe”🙂 Har dog som sådan ikke brug for dem andet end at det giver en anden style… Men lidt variation er der jo aldrig noget i vejen med og det behøver ikke at være D&G!

  2. nej nej nej….

  3. Hahahaha! Nu vil jeg bruge et dejligt engelsk ord, som virkelig passer til dette – NIFTY😀

  4. Irina: Ja, et par briller kan ændre ens look meget, så spring da bare ud i det!😉

    Sus: Kan du mon uddybe det lidt?

    Sidsel: Haha, det ord anede jeg ikke hvad betød, men godt man har en ordbog!😉 Jeg tror nok jeg takker!😀

  5. Hej Sofie.

    Må indrømmet at jeg har stenet din blog hele dagen. Har først lige opdaget den og allerede nu er den i toppen!
    Du har så fin en stil, fed personlighed og det bedste af det hele – hvor er du underlig😉
    Og ja det er positivt og et kompliment. Du skriver lige efter mit hoved og har fed humor, i hvert fald i følge mig😉
    Fortsæt det gode arbejde.
    Så er jeg PÅÅÅÅ!

    God dag.

    Stine🙂

  6. Haha, jeg tror de er de briller, der er lidt mindre end mine😀 Det siger vidst lidt om hvor store briller, jeg egentlig render rundt med.

    Men synoptik har brilleabonnement🙂 Det er skidesmart! (og lidt som at sælge sin sjæl til satan)

  7. nå, det vidste jeg ikke var påkrævet.🙂 Det var bare min umiddelbare reaktion på brillerne. Men det er da for sjov ik´? Er det virkelig moderne?
    Hold fast jeg er gammel…….

  8. Hehe, du ligner min gamle matematiklærer fra 80’erne med de briller der! ;-D

Skriv et svar

