Leo-sokker

Strømper fra Gina Tricot til 29,95 kr. (inkl. et par sorte)

Det var altså hvad det kunne blive til i dag – så må I tænke jer til resten af dagens outfit!😉 Ooooorker ikke at tage noget spændende tøj på, og ooooorker ikke engang at kaste lidt makeup i fjæset, så det må jeg altså undvære i dag.

Synes weekenden er gået alt for hurtigt, og lider nok lidt af guuud-er-det-virkelig-allerede-mandag-syndrom i dag. Håber I er lidt mere kvikke!😀

PS: Jeg har set andre bloggere smække deres ben op i luften og så fotografere dem – det ser sgu så smart ud, men mine ben er simpelthen de mest uelastiske ben, jeg nogensinde har stiftet bekendtskab med, så det kunne ikke lade sig gøre. Nej, jeg kan ikke nå mine fødder. Faktisk kan jeg slet ikke strække mine ben helt ud – det er ret slemt, ik’?

6 responses to “Leo-sokker

  1. Ha, hvor sjovt; jeg sad lige og tænkte “Hun skulle da liiige have løftet benene og krydset anklerne (ligesom alle de andre), så havde det set bedre ud”🙂
    Jeg kan altså heller ikke nå mine fødder, når jeg står op. Jeg ved ikke rigtigt med det der med ikke at kunne strække benene…? Men hurra for alsidighed på bloggene – mere af det ville ikke skade!

  2. Haha, de er for seje! Sådan nogen vil jeg også ha’! Mon de har dem i GT i en størrelse 43?😀

  3. Haha Sofie.. jeg kan sgu hellere ikke strække mine ben helt ud.. jeg er 23. godt at vide at der er andre som heller ikke kan. høhø

  4. Jeg ELSKER dem!!!
    ..elsker alt leopard.. ;D

  5. Anne: Pyha, så var det godt jeg kom dig i forkøbet!😉 Når jeg ligger ned på ryggen og skal forsøge at strække mine ben op i luften – så vil de bare ikke strækkes helt ud!

    Lasse: Jeg tvivler!😛

    Anine: FEDT!😀 Føler mig ellers rimelig dum, når jeg er til holdtræning og man skal have elastikker på fødderne og benene oppe i vejret og bevæge dem rundt i takt. Jeg har svært nok ved bare at holde benene oppe! Selvom de er bøjede – suk…

    Charlotte: Hehe, så er det jo lige et par sokker for dig!😉

  6. Godt nok et gammelt indlæg, men det er stadig nogle vilde strømper🙂 Mon de ville kunne gå i 2011?

Skriv et svar

