På vej til dåb…

Cardigan: Gina Tricot, t-shirt: Monki, halskæde: Vintage, nederdel og strømper: H&M, sko: Shie Biz

Bare lige et meget hurtigt foto af dagens outfit – nu skal jeg afsted! Ha’ en dejlig søndag!

28 responses to “På vej til dåb…

  1. Hvor er dit tøj bare fint🙂 .. Du er bare rigtig sød ud.

  2. fint outfit🙂 flot farve på nederdelen..
    http://www.whybadhairday.wordpress.com

  3. Jeg er vild med billede nr. 2, Sofie🙂

    http://www.xno3.blogspot.com/

  4. virkelig flot tøj du har dér🙂

  5. Ih hvor er du fin!
    Du ser simpelthen altid så skøn, glad og dejlig ud!🙂

  6. Hej Sofie.
    Faldt lige over din blog – den er super hyggelig.
    Håber at det er i orden, at jeg linker fra min blog, til din🙂

    God dag, Caroline.

  7. Hej sofie Dejligt du var med til dåben det var hyggeligt:) og det var noget meget fint tøj du havde på:D
    Hilsen en af dåbsbørnene

    • Hej søde Mathilde. Det er godt nok et klogt barn, der allerede kan skrive, når det er blevet døbt!😉 Selv tak for i dag, det var hyggeligt som altid. Hils de andre! Kh. Sofie.

  8. Super fint outfit – Rigtig forårs agtigt ..🙂

  9. Hvor ser det forårsfint ud🙂

    -Jeg overvejer kraftigt at anskaffe mig disse sko -Hvordan er de at gå i? Og hvor høj er sålen ca?🙂

  10. Liselotte: Tak!

    Ida: Gør det!😉 De er rigtig gode at gå i – det eneste minus er, at de “skawer” (man er vel jyde) en smule rundt i kanten – ikke så man får vabler, men når man tager dem af, kan man godt mærke hvor de har siddet. Tror måske bare lige de skal gåes til. Vil skyde sålen til at være omkring 3 cm.🙂

  11. Jeg er også MEGET tæt på det😉

    Skawer -Selvom jeg er ny-jyde, ville jeg nok vælge at sige gnaver😉
    Men tak for svaret! Jeg vil løbe (eller gå) ind og prøve dem i morgen! -Og måske lukke øjnene og tænke på drømmeland mens jeg kører dankortet igennem😉

  12. Du er altså bare så køn Sofie! Og virkelig fin nederdel.

  13. Så fin, så fin du er!! Er nederdelen fra H&M trend – eller hvilken linie??

  14. Ida: God idé!😉

    Jeanett: Og du altså bare så sød!😀 Tak!

    Signe: Mange tak! Jeg tror faktisk den er fra Trend, men er ikke sikker. Den var i hvert fald i den afdeling.🙂

  15. Tak for hjælpen!! Og bare en lille info; mærkerne i tøjet fra Trend er i en nude/lysrød farve…🙂

    • Det ved jeg nu godt, men har ikke nederdelen ved mig, det var derfor jeg ikke kunne svare så fyldestgørende.😉

      • Okay dokey! Og beklager – vil på ingen måde lyde belærende…🙂

      • Just to make it clear, så opfattede jeg det slet heller ikke sådan!😉 Kunne godt selv se mit indlæg kunne lyde sådan, men troede jeg havde kringlet den – åbenbart ikke godt nok!😛 Nå, men ingen er sure her – i hvert fald ikke mig.🙂 God aften!

      • Nej, ingen sure miner at all!! Også en god aften til dig – igen i aften🙂

  16. Hvor er du bare fin:) jeg er helt vild med strømpebukserne.

  17. iih hvor er du dog lækker!😉

Skriv et svar

