Hvad går der dog af mig?

Jeg køber altså tøj hele tiden! Det er simpelthen så farligt at arbejde så tæt på H&M. Synes virkelig der er mange fine ting derinde lige nu – har bare lyst til at købe det hele!

Nederdel fra H&M til 299 kr.

Købte ovenstående nederdel (hæ, ej at forveksle med nedenstående overdel! :D) den anden dag – regner med at tage den på til dåb i morgen. I skal nok få lov at se hvor nydeligt dét kommer til at se ud! 😉

Senere samme dag købte jeg en anden ting i H&M som jeg viser jer snarest – og da jeg så kom hjem i går købte jeg da lige fire ting i H&Ms webshop. Hvad sker der?! Det må være foråret!

PS: Hvad så, H&M, er det ikke snart på tide at jeg får en eller anden rabatordning med al den  reklame jeg giver jer? Nej? Ok så da, adgang til jeres showroom er også fint med mig! 😀 Anytime!

5 responses to “Hvad går der dog af mig?

  1. Fin nederdel. Her er lidt koder

    8747 giver 25% på den dyreste vare, man bestiller, 8697 giver også 25% på den dyreste vare, man bestiller, og 1304 giver 50 kr. i rabat.

    Ja, I know – surt nu når du HAR bestilt, men så til en anden gang 🙂

    Hav en god dag.

    http://passionsforfashion.blogspot.com/

  2. Ja, det ærgrer mig, at jeg ikke kendte 8747-koden! 8697 prøvede jeg, men den udløb d. 14. marts, mener jeg det var. 1304-koden er personlig og må kun bruges, hvis man har fået den tilsendt af H&M for reklamation eller lignende, ellers kan H&M komme efter dig! Men man kan selvfølgelig snyde, hvis man har de lyster. 🙂
    Også en god dag til dig – i regnvejr, ihh!

  3. Ja, det må være foråret – eller forventningen til forår. Man går ud og køber en masse nyt, forårs/sommertøj – selvom det stadig regner og er koldt, fordi man glæder sig så meget 🙂

    Den der rabatordning ville jeg også gerne have fingrene i 😉

    http://fash-splash.blogspot.com/

  4. Hej Sofie! 🙂
    Har først lige opdaget din blog her for nogen dage siden, men synes virkelig den er rigtig god – du har hvertfald fået dig endnu en fast læser.

    Mvh Sofie 😉
    http://www.sofiehedensted.dk

Skriv et svar

