Se min nye jakke!

Jakke: Topshop, strik: Vila, cardigan: Gina Tricot, jeans: Tiger, støvler: H&M

Hæ, det er efterhånden ved at være en daglig tilbagevendende begivenhed, sådan at tage billeder om morgenen på terrassen (stakkels syg kæreste!) og uploade dem senere. 😀 Synes I i grunden det er sjovt at se hvad jeg ifører mig sådan til hverdag?

Ville lige vise min nye jakke, som egentlig ikke er helt ny, for jeg har vist jer den tidligere. Jeg købte den i Topshop, da jeg var inde og lege world known fashion photographer (man kan næsten høre Tyra sige “Nigel Barker!”). Følte mig lidt for vinterlig, da jeg i går var iført pels, mens alle andre bare gik rundt i striktrøjer uden jakke, så i dag var det tid til sommerjakke, jæææh!   

21 responses to “Se min nye jakke!

  1. hvor er du bare flot – og jakken er super lækker 😀

  2. Tak, hvor er I altså søde til at rose mig! 😀

  3. Jeg elsker outfit-billeder!

    Lækker jakke 🙂

  4. i love your jacket!

    nice blog!

    love
    xoxo

    http://factorystyle.blogspot.com/

  5. I see it and I love it!! ❤
    Great great great!!!
    😀

  6. Jeg tror at jeg bliver nød til at købe den jakke. Jeg synes det er super hyggeligt (og inspirerende) at se hvad du har på! Keep up the good work 🙂

    http://www.lbfrommypointofview.blogspot.com

  7. Sofie! Har ikke glemt bukserne, men flytterodet trækker ud. Lang historie. Vi må se, om det stadig er interessant senere.
    Butikken uden navn – hvor på Nørrebrogade? Enlighten me!

  8. Elsker den jakke, den ligner præcist den jeg mistede for et par år siden og som jeg har ledt efter lige siden:) Bliv endelig ved med hverdagsbilleder!

  9. Anna: Det er godt at høre! 😉 Der har været rigeligt af dem på det sidste, haha!

    Valentina: Thanks!

    Charlotte: Tak! 🙂

    Mathilde Johanne: Er ked af at lede dig i fordærv, men dejligt at du synes om billederne. 😉

    Louise: Helt ok – og faktisk har jeg jo prøvet dem som Hanna havde på, hvilket gav mig de største ridebukselår jeg har set til dags dato. MEN der er en model der ligner dem meget, så hvis det er dem, har det stadig interesse. Butikken uden navn ligger mellem søerne/Dr. Louises Bro og Ravnsborggade (hvis jeg husker rigtigt.) Der ligger Loke Cykler, en bager, en blomsterhandler og vistnok også en Fakta ret tæt på – du kan næsten ikke undgå at se den! Det er der, hvor der hænger en masse tøj. 😉

    Charlotte: Åh, det var da trist – det er bare det værste! Jeg fortsætter. 😉

  10. Super fin jakke 🙂 Den klæder dig rigtig godt.
    Det er simeplthen utroligt så frisk og glad, du kan se ud om morgenen, men nu er foråret jo også godt på vej!

  11. Tusind tak, Laura! Hehe, jeg er faktisk ret meget af et morgenmenneske, så tror næsten det er det tidspunkt, jeg ser mest frisk ud på. 😛

  12. Det er det nemlig! 😉

  13. Fin parka:-)
    Hvordan er den i str? Har desværre oplevet at Topshop’s str nogen gange svinger lidt – og det er jo lidt irriterende når man bestiller online;-)

  14. Åh den jakke har jeg også! og jeg er så glad for den 🙂
    Kan lige sige til den nederste at den er meget normal i størrelsen, der er som man kan se flere steder man kan “snøre” den ind, så den er ret fleksibel..

  15. Dvs din er en str Uk 12?

  16. Hej Sofie 🙂
    Jeg går og leder efter en jakke, og overvejer at købe den samme som din, men hvordan er det med fragt fra http://www.Topshop.com? Og er det en jakke der holder i noget tid(rent modemæssigt)
    Hilsen en fast læser 😀

Skriv et svar

