En tidlig torsdag morgen

Blazer: Dotti, buksedragt: Supré, halskæde: Vintage, sko: Vero Moda

Ja, det var altså hvad det kunne blive til sådan en tidlig torsdag morgen. Kort buksedragt, gennemsigtige strømper, laksko og pels – de øvrige cyklister tænkte måske jeg drev en nebengeschäft?!😀 Nå, dem om det. Jeg har selvfølgelig også medbragt min smukke grønne taske, haha!😉

Senere i dag skal jeg mødes med tre antropologi-studerende, der er ved at skrive projekt om modebloggere. Spændende, spændende!

De sidste par dage har jeg i øvrigt fået en hel del henvendelser fra studerende, der gerne vil have hjælp til deres opgave. Så længe jeg har tiden til det, så hjælper jeg gerne, men selvfølgelig skal det heller ikke tage overhånd.

Hvis nogen af jer har lyst til at hjælpe en sød studerende, så kan I svare på hendes spørgeskema her: http://www.surveymonkey.com/s/XY2K7XJ 

8 responses to “En tidlig torsdag morgen

  1. Heysan😀

    Virkelig et flot outfit. Jeg er helt vild med det!
    Forsat rigtig god dag!

  2. Fint outfit..🙂

  3. Tak, hvor er I altså søde!🙂

  4. Super flot outfit! hvor har du købt buksedragten, har kigget på hjemmesiden, men kan ikke finde den?🙂

    • Tusind tak! Buksedragten er købt i Supré i Australien i efteråret.😉 Men den ligner til forveksling den H&M har for tiden – den findes også i leopard og stribet, så vidt jeg husker.

  5. Du ser simpelthen altid så glad ud!
    – Thumbs op for dig🙂.

  6. Jeg er helt vild med dette billede!
    Du ser dejlig sommerlig ud – hvilket er noget, der er brug for i disse grå tider😉 Hæhæ

    Ciao’
    Ditte

Skriv et svar

