Dyr vs. billig: Blondehalskæde

 

Miss Selfridge vs. Topshop

Ok, egentlig kan man vel næppe tale om dyr og billig, da ingen af halskæderne koster kassen, men der er da alligevel en lille prisforskel.

Halskæden til venstre fra Miss Selfridge koster 40 pund (ca. 328 kr.), mens halskæden til højre koster 25 pund (ca. 205 kr.). Ingen af dem er lige min smag – for spraglede og sødsuppede til mig!

Svenske Emma formår dog at få det til at blende meget godt ind i sit øvrige outfit – hendes halskæde er i øvrigt fra Gina Tricot:

Emma fra Emsedge

Kunne I finde på at iføre jer sådan en sag?

8 responses to “Dyr vs. billig: Blondehalskæde

  1. Yes Sir! Jeg synes den er så fed! Har lige bestilt den fra missselfridge:-) Tjek min blog og se hvordan jeg ville bruge den. Skøn blog du har i øvrigt!

  2. Kunne godt finde på at købe den til venstre den er fin!! Den anden er lidt for stor til min smag og for upraktisk🙂
    http://www.modekolibrien.dk

  3. De er allesammen mega fede og Emmas ser rigtig godt ud. Tænker man måske kunne lave en selv? Evt. lidt mindre, hvis man synes de her er for voldsomme. En i sort ville være ret flot…

  4. De er egentlig rigtig fine begge to og passer flot ind i Emmas stil, men på mig ville de bare ikke fungere..

  5. Jeg synes de alle tre er rigtige fine, og jeg kunne sagtens finde på at iføre mig sådan én… Er mest vild med Gina Tricot’en (måske fordi alt ser godt ud på Emma😉 )

  6. jeg er så forelsket i lige præcis det look emma har der og har jeg været længe, desværre tror jeg ikke det ville fungere til mig, slet ikke hvid i hvid i hvid xD

    Christina/wemaketherules.wordpress.com

  7. Jeg synes, at de begge er mega fede!

Skriv et svar

