Afstemning!

Jeg har lige brug for jeres hjælp! Min chef synes min grønne taske er noget af det grimmeste han nogensinde har set, og i dag kom han hen til mig og sagde: “Soffi, prøv at lave en afstemning på din blog om hvad folk synes om den der taske!” Og det er så hvad jeg gør! 😀

Nej, det er ikke ligefrem en Mulberry-sag, og jeg har da også set pænere tasker, men jeg synes da ikke den er så slem? Hvad siger I?

18 responses to “Afstemning!

  1. Enig med din chef, sorry men det er lige til skraldespanden, du ville selv høre vores meninger

  2. Den er måske ikke det smukkeste jeg nogensinde har set, men jeg synes den er helt vildt hyggelig 🙂

  3. Er vild med farven – knap så vild med formen.
    /C.
    http://cravionista.wordpress.com

  4. Hmmmmm, tror ikke jeg synes den passer helt til dit outfit 😀 Det bliver lidt for casual på casual! 😉

  5. Mmmh, den ville være helt fantastisk som en stor sports/weekendtaske med en skulderrem – den virker ligesom lidt mærkelig som håndtaske i mine øjne. Ellers skal du kun have ros, fantastisk blog – og dejlige opskrifter (:
    Knus Line.

  6. Jeg synes den er MEGA fed! Den holder hele vejen!

  7. Hej Sofie!

    Jeg synes farven er rigtig fed og forårsagtig, me like! Men selve tasken vinder nok ingen designpriser 😉

  8. Jeg synes, den er herlig!
    Til gengæld har jeg før oplevet mænd have en vis antipati over for farven turkis og mintgrøn, så måske din chef kan kategoriseres som “en af dem”? 😉

  9. Det er ikke lige min stil, men ellers er den ret sej! ;b Og det er kun godt den har en skrig-farve.. ellers ville den bare være kedelig!!
    Elsker stadig din blog 😉

  10. Haha, hvor er det godt at høre jeres ærlige meninger, selvom det ikke ligefrem falder ud til min side! 😉

    I kan tro, min chef fryder sig nu!

  11. Hallooo, den er fed!
    Den er retro, ligesom American Apparels tasker.

    http://store.americanapparel.co.uk/b540.html?cid=49

    Det kan da ikke være så svært at forstå, hehe…

  12. den er måske ikke pæn, men den er herre sej 🙂

  13. Jeg bryder mig ikke om den fordi den minder mig om noget 80’er, der mangler bare en badmintonketcher og et pandesvedbånd…jeg er nok vokset fra kitch. Men hvor er den sorte blazer fra? 😉

  14. Jeg kunne ikke være mere enig med chefen….den taske holder IKKE 🙂

  15. Det ser virkelig praktisk ud, og sikkert også en jeg selv vil bruge, hvis den havde en anden farve 😀

Skriv et svar

