160310

 

 Solbriller og strømpebukser: H&M, skjorte: Gina Tricot, kjole: Samsøe, sko: Shoe Biz

Jeg troede det var umuligt at få taget fotos af dagens outfit så længe min kæreste er syg, men da jeg i morges stod ude på terrassen og fumlede med den der selvudløser, så stod han der lige pludselig. Hvor søøøødt… Så det kommer altså jer tilgode!😀

Jeg kan ikke lade være med at føle, at det er liiidt forår, så i dag blev mine plateau-ballerinaer altså indviet. Indtil videre går det meget godt, selvom det var en anelse koldt at cykle på arbejde i morges.

Ha’ en dejlig dag!🙂

28 responses to “160310

  1. Rigtig fint outfit:) Hvor er dit bælte egentlig fra? Og hvordan ser kjolen ud under skjorten?:)

    • Tusind tak! Bæltet er fra Octopus, købt for snart tusind år siden. Kjolen er bare sådan en sort basis-sag. Modellen hedder Sue.🙂

      • Ups, jeg opdager lige, at bæltet rent faktisk er fra Black Lily. Har ellers sagt til mange, at det var fra Octopus – håber ikke du/I har ledt forgæves!😉

  2. Hej Sofie
    Rigtig fin blog! Af en eller anden grund bliver jeg ved med at vende tilbage til den. Jeg tror det er fordi du skriver så din personlighed skinner igennem, næsten så man kan høre dig tale. Sejt nok!
    Louise

  3. hvor er det bare dejligt og sommerligt!! og heldigt med sådan en sød kæreste, der gider at tage billeder🙂

  4. Må jeg spørge, har du et par ekstra strømpebukser indenunder de mønstrede, eller er de bare så mørke? Synes nemlig de fleste strømpebukser med mønster jeg har set, ikke er så tætte i kvaliteten. Og når man som jeg ikke har helt så supertynde lækre stænger, vil man gerne have nogen med lidt mere hold i;-)
    Eller superfint sæt:-)

  5. Må jeg ikke spørge med hensyn til størrelsen på dine ballerinaer – hvordan er de i størrelsen? jeg har nemlig ofte det problem, at jeg svinger mellem str. 37 og 38. Udvider disse sig?
    Og super fint outfit!
    Vh, Anne-Sofie.

    • Jo da – jeg svinger selv mellem str. 38 og 39, og har taget disse i en str. 38. Da det er ægte læder vil jeg bestemt gå ud fra, at de udvider sig en smule.🙂

  6. super godt billede🙂

    jeg har de sko der. de er ikke blevet indviget endnu…kunne være man skulle?!

  7. Ser super nice ud til dig! Måske man skal tro på solen og finde lidt af forårstøjet frem – god inspiration

  8. Hej smukke smukke Sofie.
    Jeg tænkte på bruger du overhovedet makeup? Du ser så dejlig naturlig skøn ud!

  9. …nå, nu må jeg altså spørge…og først vil jeg sige at jeg kigger herind hver dag, for du skriver på en dejlig frisk og positiv måde, som jeg liiige har brug for for tiden. Og det er ingen kritik, nok bare et udtryk for min manglende sans for stil og mode…MEN hvorfor (!?) hvorfor skal du stå med fødderne på den måde med snuderne pegende mod hinanden? og skuldrene nede….
    jeg har set det på nogle af de andre blogs også, så jeg er da sikker på der er en fin forklaring, men altså det ser tosset ud…..fløjtende smiley….
    Glade, varme hilsner
    Susie
    og tak for fiiiiin blog

    • Haha, det er helt okay du spørger!😉 Desværre kan jeg ikke give dig et godt svar, for jeg ved ærlig talt ikke hvorfor. Tror bare det er noget der sker, når jeg står og skal forestille at posere!😛 Kunne forestille mig at det oprindeligt er af inspiration fra modeverdenen, hvor de dersens modeller gerne ser lidt “quirky” ud. Og tak for al din ros, beklager at jeg ikke kunne svare fyldestgørende.🙂

  10. Lækker blog!

  11. Du ser skide godt ud! (:
    Fed detalje med at binde en knude i bæltet (:

  12. Hej.
    Super fed blog🙂
    Hvor har du købt dine sko? kan man kun købe dem over nettet eller af det muligt at købe dem i en butik? vil gerne prøve dem inden😀

  13. SUPER fed blog!!!:)

    Hvilket mærke er dine sko og hvornår har du købt dem? Hvad kostede de? undskyld alle mine spørgsmål, men det virker somom de ville være perfekte til mig:)

  14. flot mette, næste gang kigger jeg lige hvad der står under billedet:-)

    • Hæ, skulle lige til at sige det!😉 Det er også ved at være sent!😀 Lige for god ordens skyld er de fra Shoe Biz, købt i Invasion til 599 kr.

  15. tak skal du ha´:-)

Skriv et svar

