Uhm, hygge-mad…

Med et styks syg mand ved min side, ville dette måltid ikke være at foragte, men faktisk er det fredagens aftensmad – selvfølgelig spist i sengen. Det er altså hygge!

Var alene til svigerfamiliefødselsdag i går, da selvsamme mand også lå syg med influenza der, men så er det godt, at jeg har sådan en sød svigerfamilie!

Senere står den på sushi med mine veninder – jæææh! 😀

4 responses to “Uhm, hygge-mad…

  1. Hvor er det sejt, du tager til din svigerfars fødselsdag uden kæresten! thumbs up 🙂

    ser ud til at være en lækker og nem aftensmad 😉

    http://www.xno3.blogspot.com/

  2. Faktisk var det min svigerFASTERS 50-års fødselsdag, men det gør det vel ikke mindre sejt. 😉

    Jep, maden er nemlig både nem og lækker!

  3. Hvor ser det lækkert ud! Nu bliver jeg helt sulten.. Igen… 😉

  4. Åhr, din blog er sådan en man kan dumpe forbi og være sikker på at der ligger ny inspiration, når man er sulten. Uhm, hvor ser det godt ud. Du virker virkelig dygtig til at – som du skriver – tage udgangspunkt i hvad der er i køleskabet og få et eller andet rigtig fab ud af det. Uhm 🙂

Skriv et svar

