Torsdagens outfit

Skjorte: Vila, nederdel og strømper: H&M, støvler: vintage

Jeg fik jo slet ikke vist jer det tøj jeg havde på på La Rocca i torsdags – i øvrigt i anledning af min søde faders fødselsdag! 🙂

Ved ikke om man kan se det, men det er altså min nye 65 kroners skjorte jeg har på. 😉

Nu vil jeg tage noget tøj på og hoppe ind mod Strøget og knipse nogle fotos til Stylegallery. I aften står den på familiefødselsdag.

Vi blogges! 🙂

3 responses to “Torsdagens outfit

  1. var du ikke også på strøget i går? 🙂
    jeg mener da, at jeg gik mod dig..

    • Busted! 😀 Haha, ej, kunne du godt kende mig? Du må altså gerne sige hej, hvis du møder mig en anden dag. Synes godt nok at folk kigger lidt underligt nogen gange, så det kan jo være sådan en som dig, der kan genkende mig. 😉

  2. ej det var bare lige kort, så jeg synes ikke, at jeg kunne råbe: HEJ SOFIE 😀 hehe, hvis du forstår hvad jeg mener 😉

Skriv et svar

