Ny Weekday-butik

Det var desværre begrænset, hvor mange piger jeg fik fotograferet til Stylegallery i dag – hvor pokker var I allesammen henne? 😉 Men solen skinnede og jeg var for første gang ude og lufte min læderjakke – næsten uden at fryse! Så er foråret på vej.

Nå, men kom forbi de gamle Indiska-lokaler på Strøget, hvor der åbner endnu en Weekday-butik inden længe. Jeg skal da lige love for, at de ekspanderer! Måske er det egentlig lidt old news, men nu ved I det i hvert fald! 😀

5 responses to “Ny Weekday-butik

  1. Jeg gik skam lige forbi dig, men jeg må åbenbart ikke ha’ været smart nok 😉

    • Virkelig? Ej, hvis I ser mig, så må I altså meget gerne sige hej! 😀 Og med hensyn til at være smart, så behøver man altså ikke at have opfundet den dybe tallerken. 😉 Tit er mit fokus jo også bare på nogle andre ting – som fx butiksruder, haha! 😛

  2. Jeg glæder mig helt vildt til den åbner! 😀

  3. Fuck hvor nice!!

  4. Hvorfor er indiska lukket og er der andre butikker tilsvarende der sæger “indiske” ting i Danmark?

Skriv et svar

