Så får I dem at se!

Jeg har jo slet ikke fået vist jer de meget omtalte wedges fra H&M som jeg efter lang tids venten og lidt brok endelig modtog i tirsdags. Flere af jer har efterspurgt en vurdering, så det tænkte jeg, at jeg lige ville komme med.

Skoene skal “forestille” at være lavet i ruskind, men jeg synes dog ikke at det er det bedste forsøg jeg har set på imiteret ruskind nogensinde – det er lidt for blankt og skinnende. Derudover er lynlåsen en anelse skrøbelig, så man skal passe på, når man lyner dem op.

Når det er sagt, så er de FANTASTISKE! Som en læser skrev, så føles det som at have hjemmesko på! Og jeg er altså ikke sådan en der traver rundt i høje hæle til hverdag (hvilket I jo nok allerede har regnet ud), men det tror jeg altså godt jeg kunne komme til med disse. De er simpelthen så gode at have på.

Tror de bliver et hit til sommer med bare ben og et par shorts eller en sommerkjole, men indtil da kunne jeg godt finde på at bruge dem med en lille sok i.🙂

14 responses to “Så får I dem at se!

  1. Jeg har også bestilt dem for lang tid siden, og har heller ik fået dem… Tror måske også jeg vil grokke mig lidt…😉 De ser fine ud…

    http://paige55-dreyer.blogspot.com/

  2. Nææ, dem har jeg også luret på… Hvordan er de i størrelsen?

    tak for dejlig blog – har straks spammet kæresten med dine kups fra H&M herre afdelingen, da han er meget tøjsnobbet og ikke mener H&M kan lave herretøj🙂

    God weekend fra Laura

    • Laura: Haha, sådan har min kæreste også været engang!😉 Bare bliv ved med at presse ham!😛 Glemte helt det med størrelsen: Jeg bruger 38-39 normalt og disse er 38 og passer mig perfekt. Så de er lidt til den store side, vil jeg vurdere. Også en god weekend til dig – og din kæreste!🙂

  3. Ihh de er så fine🙂 Jeg har dem selv i rød og er simpelthen så glad for dem. Jeg er heller ikke sådan en der går i høje sko til dagligt, da jeg hurtig får ondt i fødderne, men de her er bare så lækre at have på (men hvor ville jeg ønske jeg var en af dem der kunne vimse rundt i hæle hele dagen som det mest naturlige i verden!)

    Og tak fordi du besluttede dig for at vise dine tøjkøb til kæresten, det skal min kæreste helt klart lige “tvinges” til at se og forhåbentlig ændrer han sin mening om at herretøj fra H&M til mænd er festent😉

  4. Er de ikke “bare” i velour? De skal vel ikke forestille ruskind? Sådan har dem jeg har set i hvert fald været..

  5. Kan du ikke vise dem oppefra, så man kan se fusserne – håber du forstår mit spørgsmål;-)

  6. Synes de er vildt fede! Men jeg kan ikke finde dem inde på H&M’s hjemmeside?😮

  7. Jeg har også købt dem fra H&M, så det er rigtig dejligt at høre hvordan de er og ser ud.🙂
    Jeg synes de er rigtig fede!

  8. De er super fede. Jeg var desværre ikke hurtig nok til at få fingrene i dem. – Jeg vil super gerne have dem, de kan ikke købes på webshoppen lige pt. Er der nogle af jer som har set dem i en butik i KBH for nylig? (:
    (str. 37.)
    //kirijo.blogspot.com

  9. Hvor høje er de

Skriv et svar

