Advarsel: Herretøj!

Mange af jer efterspurgte fotos af det tøj, jeg havde købt til min kæreste den anden dag, så here goes! 😉 Er altså ikke helt klar til at vise jer hans ansigt endnu, haha! 😀 Det kunne jo være I kendte ham.

Jeg fik tre skjorter, en strik og en blazer til en samlet værdi af 1006 kr.! Var det ikke bare billigt?!

Hvad synes I i øvrigt om hans positur på billede nr. 3? Haha, han har sgu lært noget af at blive tvunget til at fotografere mig konstant! 😀

20 responses to “Advarsel: Herretøj!

  1. Derudover er det sgu også nogle ret fede sko han har på! 😀

  2. Det er da ellers en flot fyr, du har fanget dig… *SS* Jeg er også vild med skoene… Og en mand i skjorte er altid et hit!

  3. Hvor har du købt disse lækre sager? Er vild med den stribede, den ville nemlig også klæde både mig og min kæreste. Er vild med deletøj 😀

  4. okay jeg er nysgerrig: havde han så god stil i forvejen, eller er det your doing? for jeg prøver og prøver med min kæreste.. det en hård kamp I tell you!
    og allermest: hvor har du dog fundet det dejlige, billige tøj henne?

  5. Din mand kan posere – selv uden face inkluderet! 🙂 Hvad skulle du slippe for bukserne?
    venlige hilsner
    alt-for-dullerne.blogspot.com

  6. Det kunne I godt lide, hva’? 😀 Haha!

    Wemaketherules: Ja, ik’? Det er også mit værk – en af mine julegaver til ham! 😉 Også fra H&M.

    Maria: Ja, han er slet ikke så tosset! 😀

    Nanna: Nå ja, det fik jeg slet ikke skrevet, men det gjorde jeg den anden dag. Det hele er købt i H&M – of course! 😉

    Fashiolina: Haha, godt spørgsmål! Jeg må nok erkende, at jeg har haft en vis indflydelse, men vi er vist rimelig enige om hvad der er pænt. 🙂

    ASS: (Friskt navn i øvrigt!) Hehe, er også meget stolt af ham! 😛 Bukserne kan jeg dog ikke tage æren for – jeg mener de er fra Dr. Denim.

  7. Det ser rigtig fedt ud…

    Arbejder selv i H&M, og sys helt klart at de er kommer efter det med Herre tøjet. Køber selv noget af det en gang i mellem, fordi det nogen gange er lidt federe end Hennes tøjet 😉

    http://paige55-dreyer.blogspot.com/

  8. ASS er mine initialer, så nu trækker jeg dem til min fordel. Eller bagdel om man vil! 🙂
    Syntes det er godt arbejde at du har givet ham god stil fra H&M, jeg kan i hvert fald ikke få min mand i det.

  9. Pingback: Anonym

  10. wauw, selv uden et ansigt ser jeg ham som lidt af en hotti! 😀 hvornår må vi se et face? (;

  11. Hej igen

    Sådan kæresten blev spamet og han er nu klar på skjorte nummer to, hvis jeg alligevel befinder mig i svenskerland 😉
    Tak for overbevisning til både dig og kæresten

  12. Er du da sindssvag, han ser LÆKKER ud… Han ligner min drømmemand, minus ansigt.

  13. Goooooodt!

  14. Sikke flot han er i tøjet. Ville ønske jeg kunne få min kæreste til at gå klædt sådan.. Men nej nej , han har det nu bedst i et par Levis og en T-shirt .. Eigh simpelthen for kedeligt ! hehe

  15. Haha , har faktisk lige fået ham til det .. Og nu overvejer han skjorten og bukserne, er de også fra h&M?

Skriv et svar

