Street-respect!

Hæ, jeg har haft noget lidt anderledes tøj på i dag – sådan lidt mere street, tror jeg – er det ikke noget der giver respekt ude i gaderne?! Og så har jeg sgu genoplivet den hedengangne 90-frisure, sidehestehalen! Take a look:

Nu skal jeg til at lave spæææændende mexi-burger – måske får I lov at se, hvis det bliver godt! God onsdag!

9 responses to “Street-respect!

  1. Ej , hvor er du dog smuk !

  2. Ja, super flot billede. Jeg havde selv sådan en hestehale forleden 🙂 Alligevel lidt anderledes en den normale hestehale.
    Se den her:
    http://passionsforfashion.blogspot.com/2010/02/skv-hestehale.html 🙂

  3. Det klær dig rigtig med den frisurer 😀
    http://www.modekolibrien.dk

  4. Så lidt da ! 😀

  5. 1. er helt vild med din blog. den er så dejlig og personlig, og den er allerede fast inventar på min bloglovin’. jeg er selv lige startet, efter ‘kun’ at have været læser i noget tid – du skal være velkommen til at kigge forbi? 🙂
    2. Elsker din grå blazer, og går selv og mangler en i lige den farve – hvor er den fra, evt pris ? 🙂

    -Felina/Fashiolina

  6. Tusind tak for det! 🙂 Blazeren har jeg købt i Australien og er af mærket Dotti, så den er nok ikke lige til at finde. Men jeg ved at Monki har lavet en der ligner til forveksling i en af deres tidligere kollektioner.

  7. lestreetpassion

    hey Sofie!
    cool blog du har. Er vild med dette indlæg – rigtig fede billeder 🙂
    -lestreetpassion.

Skriv et svar

