Tænk sig!

Jeg lavede slet ikke noget blogindlæg i går! Det er vist kun sket én gang før, men man kan jo ikke nå det hele.

Jeg havde travlt med at være i køkkenet (hæ, jeg lyder så husmor-agtig! :D), men opskrifterne får I lige en anden dag.

Senere var min kæreste og jeg nemlig hjemme hos min søde søster som bød på lækker mad, Bezzerwizzer og godt selskab. Skøn måde at tilbringe sin mandag aften på!

Skjorte: Min kærestes, jeans: Glassons, støvler: H&M

Maden var en moderne udgave af fish’n chips med sellerichips, sejfileter, rygeost-raita, hjemmelavet pesto… og så har jeg simpelthen glemt hvad det sidste grønne tapenade-halløj hed!😀

Desserten bestod af vaniljeis og hjemmebagt cookie fra Tim’s Cookies – så bliver det vist ikke bedre!

3 responses to “Tænk sig!

  1. Man skal gi’ sig selv den frihed en gang i mellem😉

    http://paige55-dreyer.blogspot.com/

  2. Det ser vel nok lækkert ud. Kan vi ikke få det i påsken?

Skriv et svar

