Nye køb

Da jeg var nede i H&M for at bytte de smukke wedges jeg købte den anden dag, smuttede der endnu et par solbriller til samlingen med hjem:

Solbriller fra H&M til 59,95 kr.

Købte i øvrigt også en hel masse tøj til min kæreste for ingen penge, men det er I nok ikke interesserede i at se! 😉

Senere var jeg forbi en Vila-butik og kunne ikke gå forbi denne skjorte, der var nedsat med 50% – fra 129 kr. til 65 kr.! Det er jo fandme billigere end en sandwich!

Ja ja, den skal vist lige stryges, men så kører det! 😉 Synes det ser så fint ud, når den bliver knappet helt op i halsen.

PS: Jeg føler mig lidt uinspireret for tiden mht. bloggen. Har I nogle kommentarer til noget I gerne vil se mere af, noget der mangler eller noget helt andet, så hold jer endelig ikke tilbage!

11 responses to “Nye køb

  1. uh, de solbriller har jeg også lige købt mig, og er sikker på de bliver et ret fantastiske at have, når solen bestemmer sig for at titte lidt mere frem (:

  2. Ha, de solbriller har jeg også 🙂 De er seje! Og fin skjorte. Jeg er muligvis den eneste, der gerne vil se, hvad du købte til din kæreste 😉

  3. Ann Cathrine

    Jeg synes din blog er super god! Så jeg mærker ikke, at du er uinspireret! Jeg nyder, at du ikke poster vildt mange billeder fra alle de store shows, men i stedet dine egne potfits, ture fra sommerhuset, mad osv.
    Jeg har lige lavet din tomatsuppe-opskrift i aften, den var rigtig god, og det skal jeg helt sikkert gøre igen.
    Ville egentlig bare sige: keep up the good work 🙂

  4. Må man spørge, hvilken VILA butik? 🙂

  5. Mona: Ja, jeg glæder mig også!

    Lasse: Hehe, ja, det kan der selvfølgelig være noget om. 😉 Det kan være du kan få et sneakpeak, selvom det mest var basis-ting.

    Ann Cathrine: Pyyyh, det er jeg altså glad for at høre. Selvom man skal blogge for din egen skyld og alt det der, så er det altså rart at der er nogen der synes om det man bruger så lang tid på. Så tak! Og det glæder mig at suppen vakte lykke hos dig!

    Marie: Selvfølgelig – det var Vila i Nørrebro Bycenter. Prøvede den faktisk i Vila på Nørrebrogade den anden dag, men der var den ikke på tilbud.

  6. Hej Sofie.

    Jeg kunne rigtig godt tænke mig at se billeder af dit klædeskab? Dit bedste køb, dit væreste køb, og dit dyreste køb…
    ellers en rigtig god blog du har, jeg læser den tit 🙂 kh Anine

  7. Hey jeg vil også se tøjet du købte til din kæreste 🙂

  8. Hej Sofie

    Jeg er enig med Ann Cathrine i at det er fedt at du ikke poster så meget fra de dyre modeshows, men at din blog er mere “personlig” med tøj du køber/ønsker dig. Me like 😉

    Jeg kunne egentlig også godt tænke mig at se hvad du har købt til din kæreste 😀 Så kan jeg nemlig måske bevise over for min egen kæreste hvor fed H&M’s herreafdeling egentlig er!

  9. Anine: Gid mit klædeskab var værd at vise frem, men det er desværre virkelig lille! Min lejlighed er jo på størrelse med andres walk-in closets. 😀 Men jeg skal nok lige skrive mig det bag øret.

    Line: Øj, det er jeg altså glad for at høre! Det interesserer mig nemlig ikke så meget at sidde og glo catwalk-fotos, så derfor synes jeg heller ikke at bloggen skal indeholde det. Jeg må da vist lige få taget nogle billeder af min kærestes tøj. 🙂

  10. Hey Sofie!
    Jeg kan heller ikke mærke, at du ikke er inspireret – jeg er faktisk vild med din blog og kigger ind hver dag… Dette skyldes (som mange af de andre også skriver), at du holder det personligt. Det er super hyggeligt at følge med i, hvad du laver af mad, dine små H&M-køb og ikke mindst at se dine egne outfits! Så keep up the good work!
    Knus fra Maria!

  11. nydelige solbriller! kjempefine. selv har jeg et ganske rundt hode (haha, hørtes merkelig ut) og så kan ikke ta på meg runde solbriller uten å se litt rar ut! men jeg er misunnelig!

    http://fanfareforlibrarians.wordpress.com/

Skriv et svar

