Jeg faldt sgu i…

…og købte de her sko fra H&M. De er jo sindssygt flotte! Problemet er bare, at de er str. 40. Og jeg bruger jo overhovedet ikke str. 40! Heller ikke engang 39, men faktisk 38. Suk! Jeg kunne bare ikke gå ud af butikken uden dem. Tænkte at det måske ville gå med sokker i – det har jeg hørt skulle være så smart? Please?

Se lige hvor flot det ser ud! Bortset fra de par cm der stikker ud bagpå – æj, altså! Er nok nødt til at aflevere dem tilbage. Har I set dem andre steder end i Field’s, hvor der kun var dette par tilbage? Eller kender I nogen som kunne tænke sig at bytte en str. 38 eller 39 med disse? Så giv mig lige et praj! Hæ, det bliver sgu snart én stor H&M-søgeannonce. 😉

PS: Fandt forresten de føromtalte grønlige bukser i H&M i Field’s – og lignede desværre en tåbe i dem!

13 responses to “Jeg faldt sgu i…

  1. Det ser altså slet ikke så galt ud, så medmindre du er ved at tabe dem når du går, så kan du sagtens beholde dem 😀

  2. jeg synes heller ikke det er så galt, men prøv dig frem, de er sikkert til at finde i den rigtige størrelse ét eller andet sted 🙂

    http://www.xno3.blogspot.com/

  3. klarapauline

    Kunne det måske være at du ville sælge dem til mig? 🙂

  4. Ærgeligt det med størrelsen, de er jo rigtig lækre!! hvad betalte du for dem?

  5. Jeg ville nok satse på at finde nogen i din rette størrelse. Før jeg læste teksten og i første omgang bare så billedet, tænkte jeg straks, at de da var noget for store til dig, de der… 🙂

  6. Sofie: Mjaah, det er også det. De svupper lidt, men altså ikke særlig meget! Er stadig i tvivl.

    No.3: Ja, gid det var så let! Har bare slet ikke set dem andre steder.

    Klarapauline: Nej, desværre, jeg bytter dem hvis ikke jeg beholder dem.

    Christina: Ja, de er nemlig så! Jeg gav 349 kr.

    Tine: Haha, imponerende at du kan spotte min skostørrelse på lang afstand! Men det kan godt være du har ret. Er jo bare forelsket…

  7. Jeg er ikke helt sikker – men mener at det er en gammel model? Synes jeg så en del bloggere i dem sådan ca. omkring midtsommer/sensommer.
    Men håber du kan finde din rigtige størrelse alligevel, hvis det er tilfældet – for de er super fine! (;

  8. Så du om de havde dem i 36? For wauw, hvor er de da bare fantastiske! 🙂

  9. Hehe, kunne dog ikke se din præcise størrelse, men de ser nu altså noget store ud til dine fødder 😉 Men altså, jeg er også en sucker for fint fodtøj, så jeg slæbte for nogle uger siden et par Zara-stiletter hjem fra butikken i en størrelse for stor i håbet om, at mine fødder mirakuløst ville vokse en størrelse over natten, men nej… Heldigvist fandt jeg dem så i rette størrelse og kunne levere fedtmule-stiletterne tilbage til forretningen 😉

  10. Katrine: Æv, så bliver det nok endnu sværere at finde dem!

    Sofie: Som sagt var str. 40 den eneste der var tilbage.

    Tine: Åh, gid det også må ske for mig!

  11. Jeg har også bare ledt som en gal efter disse, de er simpelthen så smukke!

    Skøn blog du har forresten 😉
    Tjek endelig min ud hvis det lyster.

    S
    http://www.stephaniehonore.blogspot.com 😉

  12. Pingback: Uskarpt bilde med Zoom objektiv

  13. Stephanie: Ja, jeg er helt enig! Er så ærgerlig over at jeg ikke kan passe dem – de ryger retur i dag. 😦 Og tak!

Skriv et svar

