Dyr vs. billig: Læderjakke

Helmuth Lang vs. Newlook

Nu har de sidste par indlæg været så tunge, så jeg tænkte at det var på tide med lidt overfladisk craving! 😀

Har set mange sukke efter læderjakken fra Helmuth Lang til venstre, men den er tilsyneladende udsolgt – og hvis den ikke var det, så kostede den vistnok +1500$, hvilket gør den uopnåelig for de fleste! 😉

Til gengæld faldt jeg over en kopi hos Newlook (den til højre) som jo så ikke er i ægte læder, men synes da det er et fint alternativ, hvis man lige står og mangler. 🙂

6 responses to “Dyr vs. billig: Læderjakke

  1. Super fint alternativ! 🙂

    Forresten så jeg bukserne du har skrevet om (dem Hanna har på) i H&M i Fiels idag. Der hang et par stykker – blandt andet en 38 og vist og en str. 36 og 40.

  2. Øj øj øj, er du helt sikker på det var de samme?? 😀 Der er nemlig adskillige par, der ligner dem (bl.a. også dem en anden læser havde set i H&M i Galleri K), men det skal altså være dem som Hanna har på.

  3. Cool! Synes faktisk den billige er 100 gange federe 😛

  4. Craver SÅ meget en asymetrisk Helmut Lang jakke, men prisen er simpelthen bare meget mere end hvad mit budget kan rumme 😦 og måske også mere end hvad min samvittighed siger mig man bør bruge på en jakke

  5. Jeg er 99,9 procent på at det var dem. De kostede også 349 kr. 🙂

  6. Synes faktisk også at billigere er federe!

Skriv et svar

