Status på skoene

Som jeg skrev om forleden dag her var jeg træt af at skulle vente i 5 måneder på at få de sko, jeg havde bestilt hos H&M før nytår, så derfor skrev jeg en mail til deres kundeservice.

Svaret lød, at de pga. problemer med deres leverandør ikke kunne levere dem før maj måned (altså uge 20), på nær hvis man brugte str. 40 – så ville de kunne leveres i april (det gør jeg i øvrigt ikke.) Hvis der var nogen som allerede nu havde modtaget dem, så var det en fejl. Nå.

Dertil svarede jeg, at jeg via min blog havde hørt fra endnu flere som netop havde modtaget dem, og hvis det også betragtedes som en fejl, så ville jeg da gerne være den det gik ud over næste gang!

Endnu et svar tikkede ind i min indbakke her til formiddag – sørme om skoene ikke var ved at blive pakket til mig! Og oven i købet fik jeg en undskyldning samt en lille bonuscheck på 50 kr. til deres webshop for svie og smerte.😉 Not bad at all!

Konklu: Det kan sommetider betale sig at brokke sig!

14 responses to “Status på skoene

  1. står pt med samme problem som du har stået med, bare med modekungen.se. Håber at mine klager i sidste ende vil bære frugt som dine🙂
    det er bare træls alligevel, ikke?

  2. Åh nu er jeg gal!

    Jeg har bestilt præcis de samme sko som dig og har også brokket mig til kundeservice over den langsomme levering.

    Konklu: Jeg må bare vente.

    Det er sku for dårligt. Ikke mindst at H&M behandler deres kunder SÅ forskelligt.

    Heldige dig🙂

  3. SUK.. jeg er én af dem der har ventet i evigheder på de sko.. ;( Kunne være jeg skulle brokke mig også😉

  4. Nå, ja så burde jeg da vidst også til at brokke mig😀 mine kommer nemlig også først sidst i maj! – og forresten skøn blog!

  5. Ej, jeg har også bestilt en masse ting! (slut januar) og de bliver desværre først leveret i uge 13… Uhhhh, hvor ville jeg dog gerne have dem nu (: Men dejligt at du fik dine sko!

  6. Fedt du brokkede dig med sådan et godt resultat. Nogen gange betaler det sig ja. Og de er jo super fede og billige. Thumbs up!

    http://passionsforfashion.blogspot.com/

  7. Det var du “heldig”. Pas på med lynlåsen, den er ret skrøbelig, har dem selv i orange🙂

  8. Med din konklu i baghovedet opsøgte jeg i går en frisørsalon, der for alvor har fejlet mit hår. Og tadaaa – der var også noget at hente! Var nødt til at skrive historien på min blog, og har i den sammenhæng linket til dette indlæg😉 Hurra for klager med resulatater!

    camillahenanger.blogspot.com.

  9. Men de er simpelthen så FAB de sko!
    Jeg er åbenbart en af de heldige der bruger str. 40, og har derfor også haft dem i et stykke tid efterhånden. De er SÅ skønne at have på, så glæd jer!🙂

  10. Jeg overvejer meget at købe dem, har lige nogle spørgsmål til dem der allerede har dem.. Passer de normalt i størrelsen? Er de gode at have på? Andet jeg bør vide inden jeg evt. køber dem??

    rigtig fin blog!🙂

  11. Amalie–>
    Jeg bruger normalt 40-40½, men en størrelse 40 passer perfekt.
    De er rigtig bløde og dejlige at have på, og føles ikke som om de er ulidelige at have på i længere tid (jeg er ikke så god til højhælede sko).

    // Maria

  12. Tusind tak Maria, det lyder godt!

  13. jeg har haft dem, men de er gået i STYKKER😥 Jeg er så ked af det, og vil gerne bestille dem igen, er det muligt hvis de ikke er på hjemmesiden eller i butikkerne ?????

  14. Pingback: :( | sidseloglasse

Skriv et svar

