Har du set disse bukser?

Smukke Hanna er min absolutte yndlings-blogger. Jeg er helt vild med hendes enkle stil, hendes fotos er altid sindssygt flotte og så virker hun og John bare til at have det hyggeligt med at “fika” hele tiden! (Det er vistnok noget med at spise…)

Jeg så lige, at hun har fået fingre i de bukser fra H&M som jeg har gået og sukket efter i tusind år, men som kun har været tilbage i helt forkerte størrelser. Det drejer sig både om dem hun har på på billedet ovenfor, men jeg har også set nogle andre, der ligner til forveksling. Har nogen af jer set dem i en str. 38 – eller ejer I dem måske selv? Så hører jeg meget gerne fra jer! 😀

13 responses to “Har du set disse bukser?

  1. Jeg har i hvert fald nogen i meget samme stil fra H&M. Samme form, grønbrunekhaki-agtige, med presfolder. Købte dem i Århus tilbage i oktober-ish.

  2. Er det nogen du er interesseret i at sælge eller? 🙂 For ellers er jeg ligeglad, haha! 😉

  3. Ironi eller ej – så var det da en meget nedladende kommentar Louise….

    • Når det er så tydeligt at det er ironisk og jeg både skriver “haha” og laver en smiley der blinker, så synes jeg såmænd ikke det er nedladende. Hele idéen med ironi er jo netop, at men skriver noget andet end man mener! 🙂

  4. Hæ. Sjovt, at det er mig, der får skylden for at være nedladende 🙂 Blev helt bange for, om det var mig, der havde skrevet et eller andet.
    Nå, men jeg kunne jo selvfølgelig godt regne ud, at det var det, du var ude efter! Også selvom du bare skrev, at man skulle lade høre fra sig, hvis man ejede dem 😉 (det kunne dog være noget med str. el. lign.).
    Jeg havde egentlig ikke tænkt, de skulle sælges, men bruger dem faktisk ikke så meget, så kunne da egentlig godt overveje det. Er ikke sikker på, det er helt de samme.
    Jeg er i gang med at flytte fra Århus downtown til Nørrebronx (i overmorgen), så når vi er bare lidt på plads og har åbnet et par flyttekasser, så kan jeg lige lade høre fra mig, hvis ikke du har fundet dem et andet sted…jæs?!

    • Gud, jeg læste det som om at det var en nedladende kommentar TIL Louise (altså dig), men jeg synes da på ingen måde at din kommentar var nedladende? Nå, skal vi ikke bare aftale at være gode venner uanset hvordan andre så opfatter det. 😉
      Men jo, du må meget gerne give lyd hvis du finder dem – og velkommen til Nørrebro, her er rart! 🙂

  5. Tror også, det var meningen. Men pyt nu med det – jeg tog det som ironi, så no worries her. Nu er vi allesammen gode venner og hinanden morfar osv. Jo, jeg giver lyd, når flyttekassen kommer frem. Glæder mig også til Nørrebro. Skal helt sikkert på jagt efter Butikken uden Navn inspireret af dig 🙂

  6. Hej Sofie. Fin blog du holder dig 🙂

    Jeg så bukserne i H&M igår (den der ligger lige ved Magasin på Strøget), og så vidt jeg husker var der en str. 38 tilbage.

    Håber du finder dem 🙂

    • Annelise: Mange tak, det er jeg rigtig glad for at høre! Og tak for tippet med bukserne – arbejder lige ved siden af, så skal da helt sikkert ned og kigge! kan du mon forklare hvor i butikken du så dem?

  7. Jeg så dem på nederste etage – altså der hvor H&M Trend er. De hang lige overfor kassen – men der hang kun et par, men tænker den må have nogle venner somewhere else på samme etage 😉

    • Jeg har netop været dernede og havde fat i selvsamme par, men det var desværre en str. 42. Æv! Spurgte om der var flere af dem, men det var der ikke “efter de var bleve vist på en eller anden blog-side” som hun sagde. 😉 Tror det er Anywho. Jeg må fortsætte søgningen!

  8. Hej.
    Jeg har ikke set lige præcis bukserne på billedet, men har købt nogle der ligner præcis i formen men i noget andet materiale: se indlæg på min blog.
    God weekend.

    Cille

  9. Tak for tippet, Cille, men jeg er desværre ikke så vild med det skinnende materiale.

Skriv et svar

