Tør man bestille sko fra H&M – igen?

Spottede lige de her sko fra H&M til 249 kr. og jeg synes altså de er rigtig fine! Har gået og ledt efter nogle beige-farvede wedges og disse er indtil videre det bedste bud – og så er de dejlig sommerlige! Så er spørgsmålet bare om man tør bestille sko fra H&M igen (se evt. mere her). Nu har jeg sendt kundeservice følgende mail:

“Hej!

D. 31/12 2009 bestilte jeg et par sko fra jeres hjemmeside. Varenummeret er 24-4731. På daværende tidspunkt var leveringstidspunktet uge 3. Dette blev så ret hurtigt rykket til uge 4, så uge 6, så uge 7, så uge 11 og nu står de til levering i uge 20. Kan det virkelig være rigtigt, at jeg skal vente 5 måneder på et par sko? Jeg har talt med jeres kundeservice som siger at det skyldes at leverandøren ikke har kunnet levere dem til tiden, men hvordan kan det så være, at en bekendt af mig, som bestilte præcis de samme sko efter mig, modtog dem i uge 6?

Hvis I skal bruge nogle oplysninger på mig, er mit kundenummer XXXXXXXX.

Jeg glæder mig til at høre fra jer – jeg ved der er flere der undrer sig over dette.”

13 responses to “Tør man bestille sko fra H&M – igen?

  1. H&M har simpelthen så elendig kundeservice nogle gange.. Det er helt vildt, at de ikke bare kan melde klart ud i stedet for det der tovtrækkeri. Uge 20 er jo komplet vanvittigt.🙂

  2. Jeg har prøvet det præcis samme med H&M, da jeg ville bestille en vinterjakke, ventede også i mere end 3 måneder, hvor det bare blev udskudt og udskudt og skrev også til H&M, hvor jeg fik det samme svar som dig. Meget mærkeligt!

  3. Hmm, jeg har ogs bestilt de sorte sko der, og jeg har heller ikke fået mine endnu. Bestilte dem midt i januar eller noget i den stil, og har fået samme svar som dig hvor de hele tiden rykker leveringstiden.
    DOG har jeg før bestilt sko fra h&m, og de er altid kommet til tiden.
    Så synes ikke du skal være ‘bange’ (eller hvad man nu siger) for at bestille sko fra h&m. Tror bare der er meget stor efterspørgsel på de sorte der og derfor tager de lang tid om at blive leveret🙂
    Kh. Lola

  4. Jeg har også oplevet det nogle gange at de rykker rundt med ugerne, så man lige pludselig skal vente flere uger længere end først beregnet. Til gengæld har jeg også prøvet at mine varer kommer før det ugetal der står!
    Jeg har ellers gode erfaringer med H&Ms webshop, men synes det er meget useriøst at man skal vente flere uger på at få sine varer. Forstår ikke hvorfor de putter ting på hjemmesiden de ikke har😛

  5. Jeg bestilte præcis de samme sko som dig – endda før dig tror jeg og oplevede præcis det samme: først uge 2, så 3, 6, 7, 11 og til sidst 20… Men netop, som de havde rykket til uge 20 blev de wuups sendt afsted og jeg modtog dem for 1-2 uger siden. Very Straaaange!

    Tilgengæld kan jeg så fortælle dig, at de er værd at vente på! Super flotte irl. og ser ud til at være af langt bedre kvalitet end man kan forvente til 179,- Derudover er de (på trods af 8 cms hæl) som hjemmesko at gå i:)

  6. Det skulle vel ikke tilfældigvis være de sorte wedges?? Mine er nemlig blevet rykket ligeså mange gange, og står også nu først til levering i uge 20 :o(

  7. Hvis du tør bestille dem – så husk at brug rabatkode 8697. Den giver 25% rabat! (gældende indtil 14 marts)

    Charlotte
    http://www.fashionchili.blogspot.com

  8. Chaos: Ja, det er altså virkelig irriterende! Tænk hvis det fungerede lige som hos fx asos – så ville man jo bestille konstant! Så det er måske egentlig meget godt.😉

    Senette: Det er utroligt så længe man skal vente! Håber du nåede at få den inden vinter.🙂

    Lola: Nej, jeg er heller ikke “bange” sådan rigtigt, jeg synes bare det er smadder irriterende at skulle vente næsten et halvt år på et par sko. Og du har helt sikkert ret mht. efterspørgsel, men så kan jeg bare ikke forstå hvorfor der er nogen der får dem.

    Line: Nej, det undrer jeg mig også over! Så kan de jo lige så godt begynde at reklamere med efterårets varer nu, hvis man alligevel skal vente et halvt år på dem.

    Sidsel: Argh, det må du ikke sige!😉 Jeg er så misundelig! Hvorfor kan jeg ikke også bare få mine??

    Cecilie: Jeps, lige præcis (det viser linket også.)

    Charlotte: Tak, det hjælper da lidt på det!😉 Og når man har noget stående uleveret, så betaler de jo heldigvis portoen.🙂

    Til bonusinfo kan jeg fortælle, at jeg har lagt knap 6000 kr. i H&M på et år – hvoraf jeg var ude at rejse to måneder, så der købte jeg ikke noget – jeg burde jo bare få de sko gratis!😛

  9. Hej!
    Jeg har samme historie som Sidsel at fortælle🙂
    Jeg bestilte også de sorte wedges sandaler tilbage i uge 1, og blev lovet leveringstid i uge 9, men opdagede i søndags at den blev rykket til uge 20 – Jeg var grædefærdig!

    Men vupti så pludseligt igår stod jeg og skrev under på afleveringen af mine fantastiske sko.
    Jeg håber samme mirakel vil ske for dig! Det andet er sgu uaccpetabelt.

    Knus herfra!

  10. Jeg fik endelig mine i tirsdags! Efter jeg ventede i over en måned🙂

  11. Ja, H&Ms kundeservice er en frustrerende historie! Før jul bestilte jeg noget af det famøse Rykiel-undertøj, hvor der så manglede 6 (!) items i pakken. Så igen, her for nyligt, i en ny bestilling, manglede der 4 stk undertøj tøj i min pakke, hvor jeg så er blevet bedt om at klage til Post Danmark, efter at nærmest blive beskyldt for selv have taget tingene – dvs lyve om at tingene ikke var i pakken. “Vi har vejet pakken og tjekket den igennem flere gange” bla bla bla… Pakken var pakket i plast, så der var ikke nogen der kan have snuppet noget… Det sidste er så at jeg bestilte deres sort-hvid stribede maxikjole med det samme den kom. De blev ved med at rykke datoen, og nu står den som udsolg. Hvad sker der?!? Så det er muligt at jeg har lavet min sidste handel der inde. Glad for at se at jeg ikke er den eneste der har haft problemer med dem.

  12. Hej Sofie.

    Vil bare lige høre hvilken email-adresse du skrev til H&M på? Jeg kan umiddelbart ikke finde en under deres kontakt-informationer.
    Har også noget “brok” til dem.

    Mvh, Line.

Skriv et svar

