020310

Blazer: Min mors gamle, t-shirt: Monki, jeans: H&M

Lige et lynhurtigt foto af dagens outfit, taget i mit lille bitte køkken med kameraet placeret på en stol med en pude og en sammenrullet grydelap under. 😉 Hvad gør man ikke… Bemærk at jeg slet ikke har noget sort tøj på – til ære for solen der skinner, jæææh!

3 responses to “020310

  1. Skønt outfit til godt humør- solen skinner næmlig også i Frakfurt!!Juhu!

  2. Hvor den klæder dig

  3. Haha jeg kender det kun alt for godt. Den der selvudløser og jeg bliver aldrig gode venner. Synes nu ellers du gør det ret godt 🙂 Fed jakke BTW.

    http://passionsforfashion.blogspot.com/

Skriv et svar

