Pandekager med couscous

Måske skulle jeg snart omdøbe bloggen til “Sofies madblog”?😀 Jeg beklager, men jeg synes altså at mad er lidt mere interessant end tøj er for tiden.

Faktisk havde jeg planlagt at lave pandekager med kylling, men så var kyllingen sgu udsolgt i Netto. Så tænker man hurtigt, og så forestillede jeg mig noget bønne/linse-halløj jeg mente at have gemt et sted bagest i et skab, men da jeg kom hjem var der kun couscous. Nå.

Blandet med restegrøntsager i form af peberfrugt, forårsløg, chili, hvidløg og hakkede tomater blev resultatet faktisk overraskende godt.😉 Kastede lidt revet ost over, ind i ovnen til det var gyldent og vips, så har man sørme en udmærket aftensmad!

Sig til hvis I skal have yderligere instrukser.😛

13 responses to “Pandekager med couscous

  1. Uh ser lækkert ud! En del bedre end mit spaghetti og kødsovs…

  2. Jeg er altså helt vild med dine mad-indlæg. Det ser lækkert ud!

    //Kirke

  3. Mums, det ser godt ud!🙂

  4. Mad er på mange måder langt mere interessant end mode! Og det er hyggeligt at høre om hvad du finder på synes jeg🙂

    http://www.lbfrommypointofview.blogspot.com

  5. Du må meget gerne skrive madinlæg, din mad ser nemlig vildt lækker ud. Jeg savler helt, pinligt men sandt.

  6. Det ser jo bare skide godt ud! Mums fili baba! Bliv endelig ved med de madindlæg.

    http://passionsforfashion.blogspot.com/

  7. “til”🙂 kom med instrukserne – er misundelig på lækkermad ;p

    • Hehe, jeg ved faktisk ikke hvor meget mere der er at sige!😉 Kogte noget couscous, stegte føromtalte grøntsager sammen med en dåse hakkede tomater, tilsatte couscous’en samt salt og peber og lod det simre lidt. Så puttede jeg hele herligheden i nogle pandekager, foldede dem sammen, dryssede ost på og bagte dem i ovnen i 10-15 min. og serverede med salat og hjemmelavet dressing. Nemt!😉

  8. Jeg synes det er SÅ fantastisk med disse indlæg. Jeg har fået en masse inspiration til nye spændene retter ! Så forsæt den stil Girl😉 Men dine modeindlæg er nu også fantastiske …!!

  9. kreativt!
    Er det kun dig, der laver mad derhjemme eller hjælper kæresten også til nogen gange?😉

  10. Tak!😉 Jeg må nok erkende, at det mest er mig – med mindre vi skal have lasagne, for det er han mester i! Til gengæld vasker han op, gør rent, vasker tøj, lægger tøj sammen og er handyman, så jeg føler ikke jeg har det hårdt.😛

  11. Nej, det lyder som om I enes meget godt om pligterne!😀

  12. Elsker dine mad-indlæg. Forhelvede det ser godt ud🙂

Skriv et svar

