Gårsdagens gåtur

Tænkte at jeg lige ville vise jer et par fotos fra søndagens tur ud i det københavnske. Jeg skal da lige love for, at sneen er ved at tø! Men så sner det sgu igen i dag – ææææææj, altså!

5 responses to “Gårsdagens gåtur

  1. Tak for billeder – det er jo mit gamle ‘hood’:)
    (Nu hader jeg provinsen lidt igen….)

  2. Fede billleder. Jeg må altså også have købt det spejlreflekskamera🙂 basta. Sjov detalje med “tegneserien”.

    http://passionsforfashion.blogspot.com/

  3. Haha, nice billeder! Hvor er det første billede taget henne? Har taget et meget lignende ved Sortedamssøen på Østerbro🙂

    http://www.lbfrommypointofview.blogspot.com

  4. Lis: You are so very welcome!😉 Og beklager jeg får dig til at hade din hjemstavn – du skal være velkommen på da bronx til hver en tid!

    Christina: Thanks! Ja, det er et smadder godt kamera, i hvert fald.🙂

    Mathilde Johanne: Det er taget i Fælledparken, så det er nok ikke helt det samme.🙂

  5. årh jeg elsker virkelig KBH! statuen udenfor panum er dog lidt uhyggelig, især når man går forbi den om natten!
    -flotte billeder🙂

Skriv et svar

