Event hos Diesel

Dagens outfit i jeans-land

Bloggerne lytter intenst…

Diesels pæneste tøj

Sød antropologistuderendes halskæde

Min smukke veninde Michelle

Udsmykning hos Diesel

Mikkel i aftenens nok mest fotograferede outfit

Bloggerne sludrer…

Jeg tænkte, at jeg hellere må skynde mig at lave et indlæg om gårsdagens event hos Diesel inden der går inflation i lortet! 😉

Vi var nemlig rigtig mange bloggere der var mødt op hos Diesel i går til en snas mad, lidt alkohol og ikke mindst chokolade! (Jeg spiste sgu da kun 4?!) Og så hørte vi selvfølgelig om Diesels nye kollektion.

Tøjet var ikke lige min smag, men der var da nogle fine elementer ind i mellem, fx den grå buksedragt på billedet ovenfor.

Det var virkelig hyggeligt at hilse på nogle af alle de andre bloggere, der som sædvanlig var virkelig søde. Min veninde Michelle var også helt overrasket over, hvor søde alle folk var, og hvor godt I tog imod hende, så probs til jer alle!

Efter at have minglet hos Diesel (og fået spyttet mad i kavalergangen og fået det fjernet igen af Diesels mandlige marketingchef, ha! :D) tog vi videre til Klaptræet, hvor vi sad og fik et par øl.

Endelig gik turen – for Michelles og mit vedkommende – videre til en privat fest, inden vi cyklede hjem gennem nattens regnvejr.

6 responses to “Event hos Diesel

  1. Jeg elsker den farverige halskæde! Den er bare så mega sød (:

    – Kit

  2. hvor er din flotte maxi fra?

  3. den er jo fantastisk den halskæde! men den kan vel ikk findes nogle steder:-(

  4. Smukt outfit! Er ogsaa rigtig vild med din veninde Michelle’s super fede kjole og taske! Misundelse, misundelse, misundelse..
    FED blog by the way, som jeg nok bliver noedt til at tune ind paa engang imellem 🙂
    Knus
    /Cathrine
    http://afashionstatement.wordpress.com

Skriv et svar

