Snydt igen!

Manner, hvor blev jeg altså glad, da jeg vågnede i morges og kiggede ud ad vinduet! Skyerne forsvandt endda, så det blev vaskeægte blå himmel! Da jeg så kom på arbejde, begyndte regnen at stå ned i lårtykke stråler – verdammt.

Jeg kom helt i forårshumør af det smukke vejr (uvidende om, hvad det senere skulle ende ud i), så jeg iførte mig sommerfarver og sommersko. Heldigvis skiftede jeg til mine vinterstøvler inden jeg gik ud ad døren, hvilket jeg er ret glad for nu.

Skjorte: Min kærestes, jeans og sko: H&M, ring: vintage

Nu har min chef lige givet mig tidligt fri, så jeg vil gå ud og nyde vejret – sol eller regn!

2 responses to “Snydt igen!

  1. Sol og sommersko… suk hvor ser det rart ud 😉
    Nå, men nu kan det vel heller ikke vare så længe… eller noget…

    God weekend til dig.

  2. sikke et fint og sommerligt outfit! og skoene er super søde – men kunne vist godt give ret våde tæer i det regnvejr 😉

Skriv et svar

