Fly away with me

Vidste I godt, at Flying A lavede neglelakker? Jeg anede det ikke – indtil jeg var på modemessen i Forum under modeugen og så alle de fine farver.

Med frygt for at lyde som en Fætter BR-sang: Ved du hvad det bedste er? (indsæt selv tromme, hvis du lyster) Den koster kun 30 kr.!

4 responses to “Fly away with me

  1. Elsker du også h&m’s jeans?

    Og kan vi få en anmeldelse af flying a’s neglelak?

    Knus,
    Kristian

    ps. skøn blog!

    • Hej Kristian! Dig er jeg da vist ikke stødt på før! 🙂 Jeg købte faktisk mit første par H&M jeans i går, men indtil videre er jeg ret godt tilfreds. Mht. denne neglelak kommer glimmerstykkerne kun med sporadisk, men umiddelbart virker den okay.

      • Haha Sofie! Nej, mig er du ikke stødt på før. Men, jeg er ret vild med din blog.

        Mht. H&M Jeans så er de noget af det bedste, for mig ihvertfald! I lang tid har jeg ikke kunne finde nogle som sidder pænt, men så gik jeg i H&M og jeg fandt bare det ene par efter det andet.

        Tænkte det nok, ang. Neglelakken! Hvordan er den hvis du ligger flere lag?

        Knus,
        Kristian

  2. Hvor sjovt, tænkte godt om bukserne var nye 🙂 De har en lækker blå farve!

Skriv et svar

