Duften af forår

Hvis man kunne dufte til ting online, så er jeg sikker på, at denne buksedragt ville dufte af forår! Egentlig fik jeg nok af blomsterprint sidste sommer, men når man så ser sådan en laban som denne, så er det altså svært at stå imod. Kan godt lide konceptet med, at det eneste, man egentlig behøver at tilsætte, er et par sko. Enkelthed når det er bedst! Lige som jeg kan lide det.

Hvis du ikke kan modstå fristelsen, så kan den findes hos Miss Selfridge her til ca. 380 DKK. De har i øvrigt også mange andre fine ting på siden, så pas på!

12 responses to “Duften af forår

  1. Jeg har også haft kigget på den.🙂 Den er super fin. Og ja, de har mange gode sager derinde.

    http://passionsforfashion.blogspot.com/

  2. den er feee’. men kan du se på billederne om der er guld i farverne?
    Det frygter jeg lidt.
    Har du rabatkode til selfridge iøjeblikket?

    • Stinse: Der er da vist en der er jyyyy’!😉 Nej, jeg kan ikke umiddelbart se om der er guld i, men på deres side kan man zoome ind, så måske kan du vurdere det der. Har desværre ingen rabatkode!

  3. tak for svaret sofi’. har forsøgt at zoome ind, men mit øje kan ikke lige skimte om det er guld eller ej.
    Har du bestilt den? Så kan du evt anmelde den🙂 fedte fedte

  4. Hej Sofie

    Hvilken widget bruger du til at sætte “jeg craver disse blogs” ind?

    På forhånd tak

  5. Jeg får altså aldrig nok af de små blomster der. Men jeg er jo også halvgammel, dufter(synes jeg selv) af lavendel og har indtil flere børn. Jeg drikker afternoon tea og spiser agurkesandwiches, så jeg er selvfølgelig ikke troværdig i den forbindelse;)

  6. hehe;)

    Jeg havde ellers tilmeldt mig follow-up comments på mail, men der kom ingen. Jeg skyder snart hotmail!

Skriv et svar

