De der joggingbukser!

Jeg tror aldrig jeg har fået så mange spørgsmål angående en beklædningsgenstand som jeg har fået med disse. Men har til gengæld heller aldrig haft så mange læsere som nu, så jeg klager ikke!😉

Men for at undgå, at flere af jer skal døje med at spørge mig om buksernes størrelse, så slår jeg det lige fast én gang for alle:

Bukserne er meget normale i størrelsen. Jeg har taget dem i en str. medium som jeg også normalt bruger. Da de lukkes med et bindebånd i taljen kommer størrelsen sig – efter min mening – ikke så nøje.

Og efter al den snak om de bukser, så fik jeg helt lyst til at hoppe i dem i dag. Dog ville jeg ønske at det var vejr til at teame dem op med nogle andre mere sommerlige sko. Here goes:

Blazer: Only, top: Monki, bukser: Vila, sko: H&M

4 responses to “De der joggingbukser!

  1. Og hver gang du har dem på, bliver jeg fristet til at købe dem🙂

  2. Jeg er helt vild med din blog og din stil🙂

    Kig forbi
    http://malenesstyle.blogspot.com/
    – Malene

  3. De er så fine. Havde dem selv på i går med et par kilehæle og en sort blazer. De fungerer til det hele🙂
    http://passionsforfashion.blogspot.com/

Skriv et svar

