Stine Goya for Weekday

Jeg fik slet ikke vist jer denne halskæde som jeg gav til fødselsdagsbarnet, der holdt kostumefest i fredags. Det er i øvrigt hende, hvis garderobe, jeg tidligere har vist!

Hun har i forvejen den dersens Stine Goya-halskæde som er udformet som et “håndspejl”. Så vidt jeg har forstået, så blev den i første omgang givet i goodie bags, men da den blev så populær, blev den sat i produktion og kunne erhverves for sølle 800 kr. (gisp!)

Derfor blev jeg så glad da jeg fandt denne i Weekday til kun 150 kr. – tænkte at den ville passe fint ind i hendes samling! Den findes også i to mørkere udgaver og har en lang guldkæde. Der var flere tilbage, da jeg var der i sidste uge – så løb, hvis du skal have fingre i en!😉  

8 responses to “Stine Goya for Weekday

  1. Jeg løber allerede!
    – Tak for tippet😉

  2. kunne det tænkes at, sådan en sød sofie som dig, ku ha lyst til at købe en, for sådan en som mig, som aldrig kommer til københavn?🙂

    • Camilla: Åh, det kan jeg desværre ikke tilbyde dig. Har fået flere forespørgsler på det allerede, men hvis jeg sagde ja til det hele kunne jeg jo næsten ikke lave andet. Beklager!🙂

  3. Hvor fint🙂
    Håber hun blev glad for den.

  4. Har også savlet over den!

Skriv et svar

