Kokain er ren lykke

…i hvert fald ifølge TV2 News! Måske har I allerede set det, da billedet er tyvstjålet fra Ekstra Bladet, hvor en vaks læser har fotograferet sit skærmbillede på sit TV.

De er ved at lave et indslag om, at folk bliver i godt humør af det vejr vi har lige i øjeblikket (wonder why), mens der sideløbende kører en tekst over skærmen om jetsetdronningen aka. Rigmor Zobel (hvis nogen var i tvivl). Det kommer til at fremstå således:

Ha, det er sgu da meget sjovt! 😀 I min verden, anyway.

13 responses to “Kokain er ren lykke

  1. haha det er sjovt!

  2. HAHAHA en brøler!

  3. haha 😀 det er sjovt altså….!

    http://www.xno3.blogspot.com/

  4. Hejsa…

    Er der ikke navneforbud mod “jetset dronningen”
    .. Altså man må ikke nævne hendes navn i ofentligheden 🙂 ?

  5. Hej Sofie.
    Undskyld jeg skriver her, men ville høre dig efter hvad str dine grå “joggingbukser” fra Vila er?
    Er sådan i tvivl med str, de skal jo være løse men ikke for løse og tror vi er nogenlunde samme str så det ville være til stor hjælp:)

    • Hehe, no worries, men hvis du kiggede lidt på de andre besvarelser vil du kunne se at jeg snart har besvaret spørgsmålet en milliard gange. 😉 Jeg har taget dem i en medium og det bruger jeg også normalt. 🙂

  6. Jeg gik også herind for at spørge om størrelsen på dine lækre vila bukser 🙂 Men det spørgsmål springer jeg så lige over og fortæller dig i stedet, jeg lige er faldet over din blog i dag, og jeg er allerede helt vild med den!

    • Årh, du er sgu en sveske, Trine! 😉 Så slipper jeg for at svare på det endnu en gang – måske skulle jeg oprette et separat indlæg om størrelsen på de skide bukser? 🙂

  7. Sorry, jeg har ikke lige været inde på dine andre indlæg og kigge kommentarene, kan godt forstår det er træls at svarer på det samme spørgsmål igen og igen….skal nok kigge grundigere efter en anden gang…
    Men tak for svaret:)

  8. Ha ha, det har lige givet mig dagens grin… Skønt!

    Tenna // glamrockaholic.blogspot.com

Skriv et svar

