Søndagsmad

Ikke det mest flatterende madfoto til dato, men alligevel. Det smagte ganske godt! Jeg er ikke ligefrem fan af hakkebøffer, men søndagsåbent-Fakta havde ikke noget bedre at byde på. Kartoflerne blev til gengæld rigtig gode! Ja, det gjorde dippen og brocco’en faktisk også.

Kartoflerne er – som I nok kan se – små kartofler som er skyllet og halveret, og dernæst vendt med olie, salt og friskkværnet peber og bagt (?) i ovnen. Broccolien er dampet – jeg giver den endelig ikke for længe, jeg haaaader smattet broccoli! Og dippen består såmænd bare af lidt ymer tilsat hakket purløg, salt og peber. Nemt!

I aften står den på lasagne og bruschetta – uhm…

6 responses to “Søndagsmad

  1. Mmm, jeg synes det ser ret lækkert ud.😉

  2. Mums hvor lækkert. Du er god til at tage billeder af mad. Synes det er svært ikke at få det til at se ulækkert ud. Eller måske er det mine retter der ikke er så forfærdeligt lækre. haha🙂

    http://passionsforfashion.blogspot.com/

  3. Charlotte: Tak!😉 Selvom det ikke er det mest inspirerende i verden.

    Christina: Min kloge far har lært mig at man skal slå blitzen fra.🙂 Og så hjælper et spejlreflekskamera gevaldigt!

  4. Det ser virkelig lækkert ud, det ville ikke gøre mig noget at få dét serveret!😀

  5. åh nej, smattet broccoli er heller ikke lige min favorit!
    Men det ser ihvertfald meget godt ud🙂

  6. Det ser rigtig godt ud.. Jeg elsker hakkebøf😉

    http://paige55-dreyer.blogspot.com/

Skriv et svar

