På besøg hos…

…mig! Dog ikke på garderobe-måden. Jeg har bemærket, at flere (for ikke at sige mange) bloggere nødigt vil vise deres hjem frem, da det er “for personligt”. Jeg mener bare, hvis du kan vise dit fjæs adskillige gange på din blog, så er dit interiør vel ikke mere personligt end det?! Så længe der ikke er nogen der ved hvor jeg bor, så har jeg skam ikke noget i mod at vise hvordan jeg bor.

Det eneste problem er, at jeg bor med min kæreste i en 1-værelses lejlighed på 36m2, så pladsen er lidt trang – men det er billigt! 😀 Heldigvis har vi en stor privat tagterrasse, så der bliver han sendt ud, når vi skændes (selvfølgelig ikke omvendt!)

I anledning af, at min kæreste snart kommer hjem, følte jeg mig nødsaget til at rydde lidt op (læs: gemme tom flødebollekasse under sengen væk, smide pizzabakke ud og flytte tom flaske cola fra gulvet og ud i pantkassen (jep, sådan en har vi!)). Derfor er der nu danmarkspremiere på… “På besøg hos Sofie!”

Mit bloggerhjørne (som roder lidt mere end jeg kunne ønske). Stolen er vistnok fra Ilva og har tilhørt min søster, men jeg har lånt den på ubestemt tid. Billederne på væggen er udklip fra H&Ms første home-katalog.

Sjov kiwifugl af træ købt i New Zealand (eller faktisk gik den jeg købte i stykker, men så sendte de mig sgu en ny! De er bare så rare, de der kiwier. Altså folket.)

Her indtages dagens måltider (hvis det da ikke lige foregår i sengen som i denne uge.) Ha, opdager lige at alt er fra IKEA! 😀

Maleri i entréen malet af min veninde. Jeg gav det til min kæreste engang for længe siden. Og ja, det er altså mig på billedet, selvom folk ikke kan se det. Det er da tydeligt?!

Babushka-æsker i alle størrelser som jeg har fået af min kæreste.

To fugledyr som jeg har malet. Heldigt man ikke kan se hvor skævt de hænger! 😀

Nå, men så har I set lidt fra min bolig. Spændende? Måske. Kendetegnende ved min indretning er, at alting helst skal være hvidt på nær nogle enkelte elementer i stærke farver. Jeg får stress af rod!

20 responses to “På besøg hos…

  1. Ej hvor har du et fedt hjem! Er vild med pangfarverne på det hvide – det ser nice ud!

  2. Ser da rigtig hyggeligt ud 🙂

  3. Syntes det vildt fedt du lige har valgt at tilføje én grøn stol ved spisebordet. 🙂 Og er VILD med din blå stol!

  4. Hvor bor I bare lækkert. Jeg kan især godt lide detaljen med den grønne stol ved spisebordet.

  5. Super fed indretning 🙂

  6. Jeg synes også det er super fedt indrettet – og så på så lidt plads! 🙂 Det er sjovt at se noget andet en tøj en gang i mellem 😉 Charlotte

  7. Hvor ser det bare fint ud:)

  8. Super fedt 🙂 og ja det er godt lavet med den grønne stol ved spisebordet.
    Hvad laver din kæreste egenligt?

  9. Super fed stol!!
    Godt indrettet !! især med så lidt plads 😀
    http://www.modekolibrien.dk

  10. Haha, det kunne I godt lide, hva’? 😉 Det er jeg glad for at høre.

    Katharina: Min kæreste arbejder som lærervikar og i en SFO, men han vil snart søge ind hos politiet. 🙂

  11. Ja, den grønne stol tager kegler. Mega fedt 🙂

  12. Altså Sofie. Når jeg bliver ligeså ‘gammel’ som dig, vil jeg gerne have dit liv. Det virker så hyggeligt – præcis som jeres lejlighed 🙂

  13. Det billede af dig er fantastisk! Er det noget hun kan bestilles til, hende din veninde? :O)

  14. Sååå fint 🙂 hvor længe har du og din kæreste været sammen, og hvor længe har i boet sammen?

  15. Hvor ser det hyggeligt (og småt!) ud. Rigtig fint maleri af dig. Det kan man da godt se! Dejligt at “komme indenfor” i dit hjem.

  16. Hvor bor i bare super lækkert 🙂

  17. Elsker specielt maleriet af dig (så fedt!) og den ene grønne stol ved dit spisebord. SÅ fint! 🙂

Skriv et svar

